HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wss is de vraag al eens gesteld, maar goed;

Is het gewoon mogelijk om de bestelling met grote korting af te halen en de gene die ik nu bestel ook af te halen ?

alles word bij elkaar gevoegd ook bestellingen die nu pas gedaan word dat is wat ik weet
anders mail je even al je bestel nummers bij elkaar

Wss is de vraag al eens gesteld, maar goed;

Is het gewoon mogelijk om de bestelling met grote korting af te halen en de gene die ik nu bestel ook af te halen ?

Gewoon Jo of Kees over mailen. Geef aan welke bestellingen je hebt, wanneer je ze op komt halen en of ze deze samen willen voegen. Dit heb ik ook via de e-mail gedaan en hier netjes een positieve reactie op gehad. Dit soort dingen kan je echt prima oplossen met een mailtje of een belletje :wink:

Als je hier al besteld heb kan je de bestelling bij de vorige laten bijvoegen door even de emaillen naar jo of kees.

Al je bestellingen worden samengevoegd. Het is voor hun ook makkelijker als jij alles in een keer op komt halen. En als je het niet vertrouwt dan moet je gewoon even mailen.

Wou nog even wat bestellen, helaas alleen nog af te halen op de 31e!

Jammer :(

Gewoon bestellen joh !

Ik heb pas ook een latere nog gedaan die wordt gewoon bij mijn eerdere gevoegd. Is zoals robinhood ook zegt alleen maar handiger voor de winkel. Lekker doen, straks krijg je spijt hahah :)

Ben benieuwd of er ook nog een losse verkoop is in Roosendaal, want dit was eigenlijk toch alleen ene afhaalpunt ?

dan moest je 75 euro geven en dan maken ze een pakket voor je twv, 250 euro
maar je weet nog niet wat er in zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan