Hallucinator 2.0

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3016
Artikelnaam: Hallucinator 2.0
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: De Hallucinator was al goed, maar nu nog beter! Updated, pimped, getuned, pakken die bak!
Max. tube diameter: 30mm
Adviesprijs: € 30,00, vvk € 28,00
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

3016-HFF-Hallucinator-2-0-right-kopi%C3%ABren.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt goed, de “oude” had ik er altijd bij. Mijn eerste 500gr cake

Zelfde hier. De oude er altijd bij omdat deze altijd voor leuk prijsje op de freakacties te vinden is. Vond deze altijd erg netjes dus benieuwd naar de vernieuwing hierin

Zelfde hier. De oude er altijd bij omdat deze altijd voor leuk prijsje op de freakacties te vinden is. Vond deze altijd erg netjes dus benieuwd naar de vernieuwing hierin

Vorig jaar was beste batch, ben benieuwd of het nog beter kan!

Of ie zo snel hoort te zijn als op de demo... Ben er niet zeker van, vond hem goed overkomen, maar dan is ie voor het geld wel heel rap weg. Ben benieuwd of het tempo echt zo zal zijn, best bepalend voor de waardering van de cake. :)

hij was wel heel erg snel weg, voor de prijs van 30 euro zal ik hem zeker niet bestellen, desondanks was het wel een goede cake

Gewoon een prima cake met niet hele bijzondere effecten, maar goud blijft gewoon populair. Lijk me dat deze cake een vonkoverslag had, wat ik persoonlijk niet eens zo heel erg vind. Maar ik snap wel dat mensen er liever wat meer van willen genieten.

Effecten zijn hetzelfde hij is alleen sneller geworden wat mij dus niet bevalt.
Helaas weer een produkt waar iedereen straks naar de oude variant gaat zoeken tot hij nergens meer te krijgen is.

Deze cake duurt nu precies 10 seconden, juist van dit sierlijke effect wil je rustig van kunnen genieten. En niet hup alles in 10 seconden de lucht in. Jammer!

Ik vond hem gisteren geweldig, inderdaad wel kort maar zeer krachtig. Toch leuk mijn nick in deze cake :angel:

Veel te snel, vorig jaar juist enorm genoten van dit effect met een langzamer tempo. Het lijkt wel alsof alle cakes moeten rammen om 12u. Ik geniet zelf liever in de vooravond van een sierlijke bak dan deze 10seconden

Advies prijs is 30 euro ja
Ik kan ze al krijgen voor 15/16 euro als ze per 6 koop wat ik ook altijd doe voor me projectjes

Back
Bovenaan