[WINNAAR 2017] Beste CAKE t/m 300 gram van 2017!

Wij kregen diverse reacties dat het stemmen beïnvloed zou worden doordat leden posts van anderen gebruiken voor hun eigen keuzes.
Daarom hebben wij de regels in de polls iets aangepast om het beïnvloeden van elkaar tegen te gaan en een eerlijke uitslag te krijgen.

Huidige manier
Je mag nog steeds 2 producten noemen waar je op wilt stemmen, dit kan je posten, maar je post wordt pas getoond wanneer wij die goedkeuren.

Goedkeuren doen wij ná het sluiten van de polls, uiteraard kunnen wij backstage alle stemmen al tellen en direct de uitslag erbij plaatsen.

Blijf dus posten, maar houd er rekening mee dat je post pas in februari zichtbaar zal zijn. :)

Posts worden dus naderhand allemaal inzichtelijk voor jullie, maar op deze manier kan het niemand beïnvloeden en hopen wij tot een nóg bredere lijst van topproducten te komen met natuurlijk een winnaar.

Op 1 voor de volle 200% de Burning Vegas. Onbekende cake, maar was echt een topper! Onwijs grote boeketten en heerlijke fluiters. En dat met maar 240 gram!!
Voor de rest had ik niet heel veel cakes onder de 300 gram die er echt uit sprongen. Waren allemaal best goed, maar als ik dan naar prijs-kwaliteit kijk kies ik toch voor de Curious van Royal. Erg leuk potje met grote effecten. Ook leuk om projecten mee te maken! Ga ik volgend jaar veel inslaan! :)

Indien je reeds 2 producten hebt genoemd is het NIET nodig om opnieuw te stemmen. alle posts zijn voor de crew nog altijd leesbaar, en worden na afloop weer zichtbaar gemaakt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan