Grote hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen langs A13

Voor.b

VWC lid
Grote hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen langs A13

Datum: vrijdag 02 september 2016 16:00
Pijnacker - De politie is vanmiddag bij toeval gestuit op een grote lading illegaal zwaar vuurwerk.

Politiemensen stonden te tanken bij Esso Ruyven langs de A13, toen hen een blauwe bestelbus opviel, waarvan de bestuurder eveneens aan het tanken was.

Bij controle van de bestelbus bleek deze tot de nok toe vol te zitten met een grote hoeveelheid illegaal zwaar vuurwerk.

De bestuurder, een 59-jarige Hagenaar, is gelijk in de boeien geslagen. De politie verricht verder onderzoek naar de afkomst en de bestemming van het vuurwerk.

Op http://www.regio15.nl/nieuws/lijst-...heid-illegaal-vuurwerk-aangetroffen-langs-a13 staan foto's van de inbeslagname

Dat is echt een flinke lading, en ook bij toeval worden gepakt op deze manier, erg zuur!
Zonde van de mooie blokken!

Ik vraag mij altijd af, hoe je als (normale) bestelbus opvalt terwijl je staat te tanken?

Tja of je voor of tegen illegaal vuurwerk bent als je al dit moois zo ziet staan gaat je vuurwerk hart toch stromen.

Zonde dit, chinese rollen en wat mooie blokken is helemaal niks mee, beter hadden ze een busje met cobras en dat soort spil vd weg gehaald :p

"Zwaar illegaal vuurwerk jongens, gevaarlijk! Weet je, laten we het even uitpakken op deze plek voor wat foto's, dat moet wel kunnen."

:frusty: Fijn om die gedachtegang van de politie en de media te zien, zijn niet de slimste mensen geweest.

"Zwaar illegaal vuurwerk jongens, gevaarlijk! Weet je, laten we het even uitpakken op deze plek voor wat foto's, dat moet wel kunnen."

:frusty: Fijn om die gedachtegang van de politie en de media te zien, zijn niet de slimste mensen geweest.

In het filmpje kun je ook zien hoe trots 'cor' is.. Hij kan ook moeilijk zijn glimlach verbergen..:bonk::bonk:

En wat je al zegt mattenfreak, lekker veilig naast een benzinestation....

Nou ja, er zijn zelfs benzinestations die vuurwerk verkopen. Een benzinestation dient standaard juist nog meer veiligheidsmaatregelen te nemen dan een gemiddeld vuurwerkverkooppunt dus wat dat betreft... :p

busje met handel

busje met handel

Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.

Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.

In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden. :rolleyes:

Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.:mad:

Laatst bewerkt:
dat is de waarheid ik noem geen enkele naam of plaats maar wij kochten het over van personen die de wet moeten handhaven zo ging het ook met als je fm zenders nodig had ook een rcd ambtenaartje wil meer dan een hongerloontje

dat is de waarheid ik noem geen enkele naam of plaats maar wij kochten het over van personen die de wet moeten handhaven zo ging het ook met als je fm zenders nodig had ook een rcd ambtenaartje wil meer dan een hongerloontje

Is van alle tijden. :wink:

Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.

Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.

In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden. :rolleyes:

Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.:mad:

Dit zijn fire-event blokken. Beste kwaliteit wat er maar te vinden is op de nl markt. Dus waar baseer je jouw bericht op?

In het filmpje kun je ook zien hoe trots 'cor' is.. Hij kan ook moeilijk zijn glimlach verbergen..:bonk::bonk:

Kijk maar eens wat er gisteren op de A 12 gebeurd is.

Te idioot voor worden.
Als je ziet aan welke eisen een bunkert voor een legaal vuurwerk verkoper aan moet voldoen.
En je ziet dat ze even een foto moment doen met zwaar illegaal vuurwerk, dat is tenenkrommend.

Back
Bovenaan