Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gok dat je in de buurt woont!

Ikzelf heb een mooie rit voor de boeg de 29e. Ik begin in stedenwijk (almere) bij John de Knaller voor wat klein spul, pik mijn broertje 300m verder even op, en dan gaan we los. Eerst Vos Huizen voor het underground verhaal, en dan wat outlet spul bin vuurwerk almere haven. Mooie aanbiedingen opgepikt aldaar. Dan door naar Vos in Huizen voor de underground collectie en de fijn geprijsde Finale Fate. Dan gaat het echte werk komen bij Huisman in Huissen. Terug naar Almere om de auto leeg te halen, en dan nog naar vuurwerkmania in waterwijk en zena in de stad om het karton crackling chry op te halen.

Enorm veel zin in!!

Ik kom uit Hilversum, best wel in de buurt ja:wink:

Altijd beginnen we bij Marijn in Eemnes, dan Papo/Nijhof te Baarn, Riezenbos Amersfoort, Jacco de Bruin in Soest, Welkoop in Soest en Hooijer in Soest, daarna wellicht nog de vuurwerkwinkel te Soest. Soms nog Karweihuis te Soesterberg. Ik bestel nooit van te voren, kijk in de winkel en folders wat we willen halen. Koop dan bij winkels waar ze leuk spul hebben en kijk rond bij anderen...

ik ga dit jaar bij haokan in pijnacker, vuurwerkmania den haag, vuurwerktotaal den haag
en vuurwerkhut sassenheim.
iemand misschien bekend met de vuurwerkhut?

gr pyropas

Dit jaar tot nu toe:
Vuurwerkoutletvierhuizen
Mega vuurwerk leeuwarden (megavuurwerkfreaks)
Vuurwerk riezenbos
Zena almere

ik begin bij koeleman rijwielen, daarna naar intratuin enschede, savonds nog naar jos harmelink.
De 30e begin ik bij vuurwerkxpress enschede, vuurwerkwinkelenschede en als laatste boensma vuurwerk.

Dit jaar alles in de buurt!

Vuurwerktoppers HMK Apeldoorn
Robin Hood Apeldoorn
Ed raket Apeldoorn
Intratuin Apeldoorn
Vuurwerkland voorst

DAAR gaan we dan.
Breda
Gebro
VOS
VALK
HUISSEN HUISMAN
en voor de 31e heeft mijn maat bedacht ook even naar Vuurwerk Outlet Groningen te gaan. Ik vindt het best maar mijn budget is op hahaha

29e naar Intratuin vuurwerk ophalen, dan de 30e naar Vuurwerkwinkel Enschede en later nog naar Boensma vuurwerk ophalen, dan heb ik alles binnen

Wolff, Evolution en Pangu bij Vuurwerk Huizen.

Rubro, Vuurwerktotaal en Zena moet ik nog een winkel voor uitzoeken. Als je een leuke winkel weet met freakkortingen in de buurt van Apeldoorn(straal +-40km). Die mag je me via een prive bericht sturen.

[EDIT]Het is Huisman Vuurwerk geworden voor de Rubro/Zena/Vuurwerktotaal bestelling. [/EDIT]

Ook nog Witte (Marijn) vuurwerk in de buurt gevonden dus daar nog wat bij besteld: Vuurwerkland Voorst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan