Zonde dit, chinese rollen en wat mooie blokken is helemaal niks mee, beter hadden ze een busje met cobras en dat soort spil vd weg gehaald
had het niet beter kunnen verwoorden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zonde dit, chinese rollen en wat mooie blokken is helemaal niks mee, beter hadden ze een busje met cobras en dat soort spil vd weg gehaald
Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.
Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.
In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden.
Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.
allemaal fire event blokken.... zonde man
Inderdaad echt zonde!! Fire-Event is echt pracht spul wat bijna niet op de markt komt. Ook super veilig vuurwerk. Hadden ze beter een busje cobra's kunnen pakken.
Echt zonde...!!