Grote hoeveelheid illegaal vuurwerk aangetroffen langs A13

Als ik zo de foto's bekijk heeft die blauwe bus noch de politieauto bij het benzine station getankt. Die bus is gewoon van de weg afgehaald en is naar het parkeerterreintje VOOR het feitelijk benzine station gedirigeerd.

Ik geloof niet meer zo in toevalligheden. Misschien vonden ze de bus te zwaar beladen of het kenteken van die bus stond als verdacht geregistreerd. Al die politie auto's m.n. op de snelweg hebben kenteken scanners aan boord en staan in verbinding met een centrale computer.

In ieder geval heeft de leverancier en ontvanger een slecht weekend want ik zie een chauffeur die zo'n 100 euro verdient aan een ritje geen maand zijn houden. :rolleyes:

Ze zijn er wel vroeg bij wat dat vuurwerk betreft midden in de zomer. Overigens die blokken zijn niet niet geweldig dat geldt eigenlijk voor alles wat uit Hongarije komt.:mad:

Sorry maar van die grammaticale aanpassing is niet veel te merken.. Bedoel je nu dat die blokken niet geweldig zijn of niet niet = wel geweldig..

Zelf nooit deze blokkies gehad. Maar wat ik uit de filmpjes op youtube kan herleiden zijn dit toch wel top blokkies voor mijn gevoel gelijk aan Funke.

Ik kan natuurlijk niet alles zien wat in die bus ligt maar het lijkt er toch sterk op dat achter de schuifdeur alleen wat blokken liggen en de rest rollen. Opzich is deze bus niet verkeerd ingepakt waardoor je (wat op foto's ook zichtbaar is) niet kunt zien dat ie te zwaar beladen is in de zin van doorzakken bij de achteras. Het lijkt me dan meer logisch dat men deze bus al langer in de gaten hield of iets in die richting

tja je weet natuurlijk nooit zeker waarom hij er uit gepikt is kan idd een over beladen bus zijn die op viel maar als de beste man er een boeven kop op had staan en wat zich baren tattoos dan helpt dat ook niet echt
maar het kan ook een tip zijn we zullen het niet weten feit blijft wel dat het klote voor de man is

Back
Bovenaan