Spring_thunder
VWC lid
Laten we het hopen...Dan nog kan blijken dat een totaalverbod juridisch niet of moeilijk uitvoerbaar is.
Ik vind het hoopgevend. Wijst er in mijn ogen op dat de coalitiepartijen collectief tegen gaan stemmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laten we het hopen...Dan nog kan blijken dat een totaalverbod juridisch niet of moeilijk uitvoerbaar is.
Ik vind het hoopgevend. Wijst er in mijn ogen op dat de coalitiepartijen collectief tegen gaan stemmen.
Wat ik al eerder zei, bij een initiatiefwet neemt het kabinet de rol van adviseur van de initiatiefnemers aan. Ook dit is slechts een advies, maar als je deze opsomming ziet helpt dat de VVD wel om bij hun standpunt te blijven.Het kabinet heeft vraagtekens bij de handhaafbaarheid, juridische implementatie en uitvoerbaarheid van een algeheel vuurwerkverbod.
Zo zo, dat is nogal wat. Zeker om advies gevraagd bij de Raad van State
Hoe dan ook: biedt perspectief, zou je denken. Reuze benieuwd welke haken en ogen er zitten aan een totaalverbod.
Noem mij 1 politicus, ongeacht kleur, die wel 100% betrouwbaar is.De adders van VVD zijn onbetrouwbaar.
Dat mag voor F2, maar moet wel onderbouwd worden voorgelegd aan Brussel, omdat je een legaal product gaat verbieden en daarmee de markt gaat verstoren.Die juridische implentatie triggert mij.
Europese wetgeving wellicht? Mag totaalverbod op F2 ueberhaupt? Moet dat niet worden onderbouwd?
Wie?
Ja. Dat mag.Die juridische implentatie triggert mij.
Europese wetgeving wellicht? Mag totaalverbod op F2 ueberhaupt? Moet dat niet worden onderbouwd?
Wie?
NL is zo"n zin beetje de grootste f2 afnemer en importeurDat mag voor F2, maar moet wel onderbouwd worden voorgelegd aan Brussel, omdat je een legaal product gaat verbieden en daarmee de markt gaat verstoren.
Helaas. Links zal niet rusten alvorens er een verbod is…Wat ik hoop als een verbod wordt afgewend dat ze er meteen bij vermelden bespaar je de moeite om het volgend jaar weer te proberen het gaat gaat niet gebeuren. Ben het zo beu om elk jaar weer die shitzooi weer te moeten aanhoren. Alsof er geen grotere problemen in dit land zijn.
Ja hoor, dat kan namelijk vrij globaal. Zie vuurpijlen, knalvuurwerk, single shots, en al het andere wat we verloren hebben.Zou iemand in Brussel echt kunnen onderbouwen waarom in Nederland in F2 b.v. de productcategorie fonteinen moet worden verboden, als onderdeel van een totaalverbod?
Of zijn er al videos beschikbaar van hulpverleners die worden besproeid met een 888 of 999? Uitspraken van Tjeerd over verwijderde ogen vanwege omvallende Melkbussen? Cijfers over afgerukte vingers door toedoen van een exploderende MILF?
250 gram Bugano is hier toch ook al verboden? Wat is daar gevaar van?Maar wat precies is het gevaar van een F2-fontein?
Echt democratisch!Ik had antwoord gekregen van Caroline vd Plas, met onder andere deze passage, misschien slaat de juridische implementatie hierop:
"Echter in het Hoofdlijnenakkoord staat wel dat we geen nationale regels bovenop Europese wetgeving gaan zetten. In die zin zal ik de VVD aan deze afspraak houden. Een vuurwerkverbod is inmiddels een nationale regel, bovenop Europese wetgeving."
Hartelijke groeten,
Caroline van der Plas
Fractievoorzitter
BBB (BoerBurgerBeweging)
Tweede Kamer der Staten-Generaal
Postbus 20018
2500 EA DEN HAAG
Tsja, goede vraag.250 gram Bugano is hier toch ook al verboden? Wat is daar gevaar van?