GMP
VWC lid
Ik pas als ik 31-12 sta te stokenTsja. Er wordt van alle kanten met ons gevoel gespeeldIk ben pas rustig wanneer het echt definitief is afgewezen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik pas als ik 31-12 sta te stokenTsja. Er wordt van alle kanten met ons gevoel gespeeldIk ben pas rustig wanneer het echt definitief is afgewezen...
In de politiek is niets zekerDe VVD heeft toch al lang een standpunt ingenomen? Die gaan dat toch niet aflaten hangen van een debat?
VVD en NSC beraden zich deze week over het definitieve standpunt.De VVD heeft toch al lang een standpunt ingenomen? Die gaan dat toch niet aflaten hangen van een debat?
VVD en NSC beraden zich deze week over het definitieve standpunt.
Relatief rustige jaarwisseling in Drenthe en Groningen. Ondanks brandjes, geweldsincidenten en vuurwerkslachtoffers
Lees ik overal........
Wat een drammers weer, ze willen koste wat het kost hun eigen mening er door drammen.
Namens RTL wist Frits Wester vorige maand nog zeker te weten dat de VVD overstag was gegaan. Tot zo ver wellicht de geloofwaardigheid van Frits Wester en RTL.Laten we hopen dat ze tegen stemmen, en dat RTL een keertje gelijk heeft dat de verwachting is dat hey verbod er op korte termijn er niet gaat komen.
Als alle partijen hun standpunt al hebben bepaald voor het debat is het debat toch eigenlijk ook zinloos. Ik neem aan dat geen enkel partij van standpunt veranderd door het debat. Kunnen net zo goed meteen stemmen.VVD en NSC beraden zich deze week over het definitieve standpunt.
bij oranjewinter stond afgelopen zondag in beeld met landelijk vuurwerkverbod los je niks op DilanIs er toch meer bekend dan over het standpunt van de VVD![]()
Die waren beiden al wat langer kwijt...Tot zo ver wellicht de geloofwaardigheid van Frits Wester en RTL.
Hoho die rietjes zijn al verboden!! Heb je nog nooit door zo een met vocht doordrenkte kartonnen buis je milkshake weg zitten zuigen? Niet te doen!!!En ik dacht nog wel om met o&n lekker m'n reet met vochtige doekjes op te poetsen en zo fris het nieuwe jaar in te gaan als ik toch geen vuurwerk meer mag stoken. Nu wordt zelfs dat genot nog afgepakt. Wat is het volgende, plastic rietjes die verboden worden? Waar moet het naartoe met dit land!?
Dan moeten we laten zien dmv een demonstratie dat er veel liefhebbers zijn voor het behoud van de traditie.Zeker weten geloof het pas na de stemming
Het kabinet heeft vraagtekens bij de handhaafbaarheid, juridische implementatie en uitvoerbaarheid van een algeheel vuurwerkverbod.
Zo zo, dat is nogal wat. Zeker om advies gevraagd bij de Raad van State
Hoe dan ook: biedt perspectief, zou je denken. Reuze benieuwd welke haken en ogen er zitten aan een totaalverbod.
Dan nog kan blijken dat een totaalverbod juridisch niet of moeilijk uitvoerbaar is.Maar deze zin vind ik dan weer eng:
Want ook al is het niet uitvoerbaar,de meerderheid beslist.
Het zal uitvoeren wat een meerderheid daar over besluit.