GroenLinks/PvdA en Partij voor de Dieren proberen opnieuw vuurwerk wettelijk te verbieden

Wat nog het engste nu is is dat ze nu plannen hebben voor een slinkse 'superpartij'... Ze willen gewoon hun achterlijke gedachtengang er doorheen stampen...

Hoezo eng? Zo democratisch als maar kan. Dat het je niet bevalt is wat anders.

mag zeker, maar dit word niks de linkse rakkers hebben de plank misgeslagen en gaan nu proberen een andere leider zien te vinden die kabouter heeft links niet goed gedaan gelukkig trouwens

Eng in de zin dat deze partijen in het algemeen tegen vuurwerk zijn.
Dat er nu geluiden zijn om 'de krachten te bundelen' is voor ons niet echt lekker nieuws.

Wat jouw of iemand anders zn politieke gedachten zijn laten me koud.

Een verbod zal een grote impact hebben op de hobby.
Het is toch iets waar je een jaar lang mee bezig bent, en naar de laatste 3 dagen van het jaar toe leeft.
Als dit straks misschien weg is...hoe beleef ik dan bijvoorbeeld kerst?
Kerst is voor mij ook het aanloopje naar oud en nieuw,en dan weet je...er is niets meer na kerst...geen afhaaldagen,geen oudjaarsavond met overal vuurwerk...ik wil er eigenlijk niet eens aan denken🥲

Laten we hopen dat hvlv het voor mekaar krijgt,want ik denk dat het zonder hun al lang afgelopen was geweest.

Het is een beetje jammer dat als ze met oud&nieuw het afsteken van legaal consumentenvuurwerk verbieden dat ze voor mij, en ongetwijfeld voor vele anderen, het hoogtepunt van de hele traditie om zeep helpen.
Dan is de oud&nieuw traditie gewoon om zeep want met mensen bij elkaar zitten kan ik het hele jaar al doen.

En de beloofde vuurwerkshows zullen alleen in de grote steden zijn zolang het duurt, mijn verwachting is dat dit snel in de ban gedaan wordt en vervangen gaat worden door een lichtshow.

Laatst bewerkt:
Eng in de zin dat ze er een zogenaamde linkse superpartij moet opstaan om rechts een halt toe te roepen. Het lukt ze maar niet dus nu dit weer. What's next??? :bonk:

Een verbod zal een grote impact hebben op de hobby.
Het is toch iets waar je een jaar lang mee bezig bent, en naar de laatste 3 dagen van het jaar toe leeft.
Als dit straks misschien weg is...hoe beleef ik dan bijvoorbeeld kerst?
Kerst is voor mij ook het aanloopje naar oud en nieuw,en dan weet je...er is niets meer na kerst...geen afhaaldagen,geen oudjaarsavond met overal vuurwerk...ik wil er eigenlijk niet eens aan denken🥲

Laten we hopen dat hvlv het voor mekaar krijgt,want ik denk dat het zonder hun al lang afgelopen was geweest.

Als die linkse lieden het voor elkaar gekregen hebben om het consumentenvuurwerk in de ban te krijgen dan kun je er vanuit gaan dat kerst de volgende traditie is die sneuvelt.
Kerstlampjes is energieverspilling en een echte kerstboom is niet duurzaam, zo lopen die linkse lui al te praten.

Wat nog het engste nu is is dat ze nu plannen hebben voor een slinkse 'superpartij'... Ze willen gewoon hun achterlijke gedachtengang er doorheen stampen...

Ze proberen steeds meer partijen bij elkaar te voegen om groter dan de rechtse partijen te worden.

Toch is het aantal mensen wat daarop zal stemmen niet groter dan de som der delen. En een bijkomend voordeel is dat rechts momenteel de wind in de zeilen heeft, juist door de puinzooi die het linkse beleid heeft veroorzaakt. Ik maak me persoonlijk totaal geen zorgen over zo'n partij.

De enige zorg ik die heb is het CDA. Die spelen nu geen factor van belang, maar dat kan bij volgende verkiezingen veranderen. Dat is dus voor latere zorg. Verder ben ik eigenlijk niet zo onder de indruk van alle berichten en ontwikkelingen. Ik slaap ik er niks minder om.

Eng in de zin dat deze partijen in het algemeen tegen vuurwerk zijn.
Dat er nu geluiden zijn om 'de krachten te bundelen' is voor ons niet echt lekker nieuws.

Wat jouw of iemand anders zn politieke gedachten zijn laten me koud.

Oh, dat is prima hoor. Ik had alleen zoiets van links an sich afkabbelen is ook een beetje meh.

Dat het eng is voor een verbod ben in geheel met je eens. Soms komen berichten anders over dan je bedoeld, dat herken ik maar al te goed! :)

Als die linkse lieden het voor elkaar gekregen hebben om het consumentenvuurwerk in de ban te krijgen dan kun je er vanuit gaan dat kerst de volgende traditie is die sneuvelt.
Kerstlampjes is energieverspilling en een echte kerstboom is niet duurzaam, zo lopen die linkse lui al te praten.
Nou kerst is al aardig aan gesleuteld, kerstfeest mag het al niet meer genoemd worden. Het is feestmaand, feesttijd geworden.... deze masseren ze er langzaam in. Supermarkten noemen het als geen kerststol meer maar een feeststol.

Kunnen we wel het hele jaar door stoken😁 en meteen het LinkseTuig het gevoel geven dat een verbod niet werkt😇

Kunnen we wel het hele jaar door stoken😁 en meteen het LinkseTuig het gevoel geven dat een verbod niet werkt😇
Is nu al het geval dat ze het niet kunnen handhaven door het jaar heen. Links weet dat allang, hun praten enkel maar theoretisch dat alles dan maar voorbij is. Maar in de praktijk? Dat weten ze ook dondersgoed wat er gebeuren gaat. Ze weten heus wel dat het symboolpolitiek is, en een hele onnodige discussie gebasseerd op desinformatie en theorie.

Het maakt straks toch niet meer uit wanneer je stookt, iedere dag is verboden.... dan lekker in de korte broek op een mooie zomeravond

• Like
Waarderingen: BENZ
Daarnaast kan je dan ook weer rustig pijlen en F3 blokken stoken. Of gewoon F2 vlinders en nitraten. Is dan toch allemaal verboden, dus lijkt me dat de strafmaat dan hetzelfde is voor vuurwerk dat nu wel toegestaan is.

Back
Bovenaan