Er wordt gezegd dat de hele politie dit wil, dit is feitelijk onjuist. Heb genoeg agenten gezien die gewoon ontzettend kunnen genieten van een prachtige compound!
Sterker nog als er een peiling zou komen met alle agenten in heel Nederland, dan durf ik er om te wedden dat ze niet voor een verbod zouden zijn. Dus grote meerderheid tegen een consumentenvuurwerk verbod!
Dit geldt voor bijna al die omhooggevallen figuren die zichzelf HEEL erg belangrijk vinden. Die praten allemaal ongevraagd voor hun beurt en het liefst namens mensen die helemaal niet gevraagd is. Vaak op beleids- of aansturingsniveau, zonder enige connectie met de mannen en vrouwen op de straat.
De pipo's van de politievakbond of woordvoerder van de KLPD hebben in hun ivoren torentjes bedacht wat de beste manier is om hun disfunctioneren te verhullen.
De voorzitter van VNG ontneemt gemeenten om zelf hun standpunt uit te dragen.
Burgemeesters vertegenwoordigen ongekozen vooral hun eigen mening. Hebben zelfs nog een plasje te doen over het landelijk beleid. Als ze ergens niet voor in de positie zijn... Heer Bruls en
Mw. Halsema voorop, want die weten zogenaamd wel wat goed is voor de burger.
Ik weet niet wie er ooit mee begonnen is, maar die zielige mensen in verpleeghuizen, die moesten toch echt (ongevraagd) een vuurwerkvrije zone. Verdorie het enig overgebleven verzetje in het jaar, nadat al het andere wegbezuinigd is. Getuige ook woordvoerders namens de verpleeghuisbranche (Actiz).
Een zekere oogarts vindt dat ie mag spreken namens alle (oog)artsen.
Een verzekeraar die denkt dat ie politiek mag bedrijven. (Deed even een Muskje nog voordat Musk het zelf deed).
2 partijen die uit bittere noodzaak samen moeten gaan, omdat ze afzonderlijk allebei geen reet meer voorstellen en zijn uitgekotst door het merendeel van het volk. Nee die gaan dan bepalen wat er moet gaan gebeuren..
En bleef het daar maar bij.
Media die er aantoonbaar gekleurde berichtgeving op na houden. Media moet nieuws meedelen, niet sturen.
Opiniepanels met sturende vraagstelling.
Onderzoeksorganen (veiligheidNL) die door een bewust gekozen onderzoeksopdracht/vraag niet zoeken naar de oorzaak van problemen, maar feitelijk verplicht wordt om een zondebok BINNEN het kader 'vuurwerk' te vinden.
Ik moet geloof ik maar stoppen, anders dan loopt het slecht af met m'n bloeddruk/hart en dat jaagt Achmea op kosten en dat kunnen we niet hebben hé..