Gravity 45 shots

Een van de beste nieuwkomers, zeer goede combinatie van fluit tempo en prijs, boeket is niet al te groot maar zeker een meerwaarde! Super om te zien hoe hoog die fluiters gaan. We hadden er zes deze jaarwisseling waarvan er vier tegelijk in het finale project van ons gingen. Ook een om 18uur afgestoken wat een mooi begin was! De vier tegelijk in het project gaven een mooi kabaal, ondanks dat het er 'maar' vier waren leek het erop alsof er een stuk meer afgingen!

Hier het filmpje waarop de gravity rond 0;58 afgaat net na de raw whistler waardoor ook goed te zien is dat de Gravity een veel mooiere staart heeft:

Lekkere fluitcake was dit! Een product zoals op de filmpjes! Gaan hoog en lang door waarna kleine boeketjes! Hopelijk is deze bak volgend jaar nog zo goed!

Filmpje van 3 stuks met wat Delcious Thunders, helaas ging het niet helemaal zoals het moest maargoed:p

Hier ging die 2 x achter elkaar de lucht in , je zag bij wat omstanders de handen richting de oren gaan. Bij een fluitcake zegt dat meestal genoeg, echt een topper :)

Finale van de show 4x Grafity, had niet beter gekund! Boeketjes kwamen prachtig boven de Big 19 uit en de fluit was heerlijk!

werkelijk waar een heerlijke cake en dat voor maar 25,-!

Heb ook 3 stuks tegelijk aangestoken, de boeketten zijn natuurlijk niet heel groot maar de combinatie van de fluit, tail en boeket maken de gravity tot een erg leuk product.

Heerlijke bak! Moordend tempo en geweldige fluit. Met wat korting is dit wel een heel goede cake.

Deze was erg goed inderdaad ook wel mooi dat de fluiters hoger komen dan de meeste andere cake`s geeft een lekker volle lucht ideaal voor een finale. :)

Dit was een heerlijke cake! Heb hem in 2voud geschoten en moet zeggen dat die fluit écht goed is! Boeketjes zijn een leuke toevoeging!

Omdat deze cake al zo snel gaat van zichzelf, heb ik er juist niet twee tegelijk geschoten, maar twee na elkaar! :D Ik heb ze erg snel, 's avonds laat, nog doorgelont, dus er is een iets te lange pauze tussen de twee cakes. Maar het is duidelijk wat het effect was. Deze cake scoort bij mij erg hoog! Absolute topper! Heerlijke krijs, met nog leuke boeketten en staarten ook. Prachtig materiaal voor een project.

Persoonlijk vind ik deze een stuk indrukwekkender dan de Concerto Rosso. Gravity 4 maal besteld dit jaar en gaat verwerkt worden in een project met Secret Salute.

Back
Bovenaan