Gravity 45 shots

Dit zag ik bij de AMBUSH, maar dat is een omlabeling van de GRAVITY!

Ook zag ik onlangs bij een Duitse demo dat de Ambush veel trager was, is dit de nieuwe versie? Dat zou heel jammer zijn aangezien het snelle schieten zo mooi was aan deze cake. Hij duurde 40 seconden en hij was 20... zie hier de nieuwe :

En hier mijn oude:

Dit zag ik bij de AMBUSH, maar dat is een omlabeling van de GRAVITY!

Ook zag ik onlangs bij een Duitse demo dat de Ambush veel trager was, is dit de nieuwe versie? Dat zou heel jammer zijn aangezien het snelle schieten zo mooi was aan deze cake. Hij duurde 40 seconden en hij was 20...

Wat ik ervan weet is dat er voor de Duitse markt een speciale versie van de Ambush is gemaakt. Die heb jij waarschijnlijk gezien. Eigenlijk heeft die versie dus niet zoveel meer te maken met de Gravity want dat is daardoor toch wel een product met een behoorlijk andere beleving.

Wat een bak ook weer gisteren, die doet het echt perfect.
Zelfs in zo'n grote open ruimte deed hij het perfect en kwam zeer goed binnen.

finale2.jpg

Ik heb er hier 4 van besteld ( eigenlijk de Ambush ) en ben ze van plan tegelijk te ontsteken in een finale project. Ik hoop dat het genoeg geweld oplevert! Ik zat te twijfelen tussen deze cake en de Return of the Phoenix, maar bij deze krijg je toch meer de trillende trommelvliezen..:D

Ik heb er hier 4 van besteld ( eigenlijk de Ambush ) en ben ze van plan tegelijk te ontsteken in een finale project. Ik hoop dat het genoeg geweld oplevert! Ik zat te twijfelen tussen deze cake en de Return of the Phoenix, maar bij deze krijg je toch meer de trillende trommelvliezen..:D

Ik stond al met mijn oren dicht, terwijl ik er maar 2 aan elkaar geknoopt had.:bonk:
Dit jaar ook 4x in de collectie :)

Dit jaar 6x besteld en kijk nog even voor 4 extra, 10 in de show voor bij de finale :D

Deze toch maar eens besteld. Gaat om 0:00 de lucht in samen met een Valk Ti Thunder. Heb ook de Raw Whistler van Zena, die gaat om 18:00 met een Valk Ti Thunder.

Daarom moet je zelf creatief zijn :) Ik heb vorig jaar drie stuks achter elkaar geplakt, wat werkelijk geniaal was. Dit jaar hopelijk weer zoiets. Of nog beter! :p

Back
Bovenaan