Gravity 45 shots

Beetje concerto rosso achtig, alhoewel ik die nooit live heb meegemaakt.

Ik snap wat me bedoelt; fluit geweld gevolgd door uitwerking. De fluit is echter compleet anders. Concerto Rosso is veel scheller en gaat langer door. Deze krijst meer en geeft meer geweld in korte tijd. Fluit liefhebbers nemen ze dus allebei.:)

Ik snap wat me bedoelt; fluit geweld gevolgd door uitwerking. De fluit is echter compleet anders. Concerto Rosso is veel scheller en gaat langer door. Deze krijst meer en geeft meer geweld in korte tijd. Fluit liefhebbers nemen ze dus allebei.:)

Vergeet niet dat dit op ca. 100/120 meter afstand is gefilmd i.v.m. aangepaste veiligheidsafstand a.g.v. de harde wind. De fluit is echt wel hard en fel hoor!

Vergeet niet dat dit op ca. 100/120 meter afstand is gefilmd i.v.m. aangepaste veiligheidsafstand a.g.v. de harde wind. De fluit is echt wel hard en fel hoor!

O, maar ik zeg ook niet dat ie niet hard of fel is. Heb 'm zelf ook live gezien en gehoord en het is zeker een lekkere bak. We hebben waarschijnlijk een kartonnetje in de straat omdat mijn gabbertje m zo mooi vindt. De Concerto Rosso is echter voor mij echt een pijn in de oren cake. Fluittoon is echt hoog en omdat ie ook wat langer duurt gaan je oren op een gegeven moment piepen. Ze zijn dus anders.

Prima bakkie zo te horen.
Heb hem 2 keer voor projectjes , eentje los met een white thunder erachteraan en de andere voor een ander opzetje :)

Bij deze mijn film van deze cake, geschoten bij de demo van Vechtweelde:

Een uitstekende fluitcake! De topper van de avond bij Vechtweelde. Heerlijk felle fluit die goed hoog klimt. Een uitstekend tempo. De boeketten zijn niet echt speciaal ofzo, maar ik koop deze ook meer voor de fluit. Ik wil er twee aanschaffen en ze direct achter elkaar af laten gaan.

Ik was nog op zoek naar een fluitbak, dus ik heb vanmiddag even mijn folders doorgebladerd. Heb wat potentiële cakes opgeschreven. Waarschijnlijk heb ik dit topic over het hoofd gezien, want dit gaat ehm namelijk worden!

Wat is deze goed zeg! Heerlijke fluiters die enorm hoog gaan met een schattig boeketje. Gaf een mooie opening net om 18uur!

Wat een heerlijke bak zeg! Duurde ook nog langer dan ik had gehoopt. Lekkere gillers met een dikke staart. Ik had op het moment dat ik er twee afschoot even alle ogen van de straat op mijn vuurwerk gericht.

Volgend jaar zeker weer, misschien zelfs met 4 tegelijk.

ik vond hem niet echt geweldig. de concerto rosso vond ik 10x beter.
de fluit vond ik maar aan de zwakke kant. 1 plus punt is het tempo.

Dit was inderdaad een gave bak, alhoewel ik de boeketten ietwat tegen vond vallen waardoor mijn voorkeur uit gaat naar de daisy beam. Maar zoals al eerder gezegd hier: met deze bak trek je alle aandacht naar je toe!

Back
Bovenaan