Event colour
VWC lid
Ook maar eentje besteld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
das ook zo eenzaam, zou een vriendje voor hem halenOok maar eentje besteld
Vind de kleuren idd ook minder overkomen op het laatst geplaatste filmpje, terwijl dat wel de reden van aanschaf is. Meer het is en blijft Riakeo en dus heb ik geen enkele twijfel dat die slecht zal presteren.Ziet er ondanks de flinke afstand goed uit. Vind alleen de kleuren op het officiële filmpje beter overkomen, vooral in de laatste 2 salvo's. Wellicht komt dat door de afstand.
Goed zal presteren bedoel je denk ikVind de kleuren idd ook minder overkomen op het laatst geplaatste filmpje, terwijl dat wel de reden van aanschaf is. Meer het is en blijft Riakeo en dus heb ik geen enkele twijfel dat die slecht zal presteren.
Hahahahaha Jup….. Net terug van een drukke werkweek hahahahaGoed zal presteren bedoel je denk ik![]()
Hmm ligt het aan mij, of lichten de colorchange tips hier een stuk minder overtuigend op? Branden minder lang/fel?
Daarom moet je er ook 2 halen, dan heb je een helePuur filmding volgens mij; andere camera en veul verder weg gefilmd. Zelf baal ik eigenlijk van de verspilling van shots aan het eeuwige goud. Goed goud, en die gele dahlia's zijn mooi maar zeker groen/rood is cheap, had dan ook colour change dahlia pistil in het goud gedaan, om in stijl te blijven. Ok, multicolor dahlia in finale is dan wel weer pleister op de wonde. Maar jammer dat het weer een halve bak is eigenlijk.
Eensch! Vol pompen die bak met effect 1 en finale-effectPuur filmding volgens mij; andere camera en veul verder weg gefilmd. Zelf baal ik eigenlijk van de verspilling van shots aan het eeuwige goud. Goed goud, en die gele dahlia's zijn mooi maar zeker groen/rood is cheap, had dan ook colour change dahlia pistil in het goud gedaan, om in stijl te blijven. Ok, multicolor dahlia in finale is dan wel weer pleister op de wonde. Maar jammer dat het weer een halve bak is eigenlijk.
Ik lach maar weet ook dat het zomaar eens echt zou kunnen hier in dit landDeze gaat er wel komen tenzij color change ineens als levensgevaarlijk word gezien en op het verboden van te genieten lijstje komt.
Echt een prachtig doosje met een niet al te overdreven prijs...
Of beetje wisselen in kleur ofzoEensch! Vol pompen die bak met effect 1 en finale-effect
Maar dan zie je de color change toch veel minder goed?Steek er 2 tegelijk aan denk ik![]()
Als ze goed gaan, zie je een oceaan aan kleur. Maar ik zou hem ook niet per 2 tegelijk doen, ik ga ze koppelen.Maar dan zie je de color change toch veel minder goed?