Gracefulness *NIEUW 2025*

Ik had een Thermal Jewels, een Gracefulness en een Full Throttle doorgelont. Dat was ook wel een geslaagd project, al zeg ik het zelf. Helaas niet gefilmd... hopelijk volgend jaar, als het dan nog mag/kan.

• Like
Waarderingen: heho
Ik vond deze echt heel erg goed. De color change is zeer goed uitgevoerd, en de kleuren zijn extreem helder. Goud bleef mooi hangen, top!

Na het zien van een aantal demofilmpjes wad ik minder enthousiast geworden over deze bak, maar volledig onterecht.
Prachtige kleuren, fenomenale colorchange en goede spreiding. Tempo vond ik ook precies goed. Prijstechnisch is dit een interessante bak van Riakeo en een dikke aanrader als je van sierlijke en unieke producten houdt.

Qua uniekheid van het effect was deze zeker de winnaar van afgelopen jaarwisseling, die color change zie je nooit. Boeketgrootte was ook wel aardig. Prijs is er ook wel naar.

Door het vrijwel unieke effect herken je deze meteen. Heb hem gisteren 3 keer gezien in de wijk op verschillende afstanden en het is een geweldig apparaat!!

Keurige bak, maar is niet echt in mijn geheugen blijven hangen. Zit in de lijn met de Peking Opera 1 en de Peking Opera 100. Mooie kleurtjes. rpima burst etc. Maar Riakeo lukt het in mijn ogen niet om voorbij de 50 schoten met een goede opbouw te komen. Peking Opera 100 heeft daar echt last van, hier viel het wel mee.

Back
Bovenaan