Golden Willows [Uitloop 2019]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: PF-01
Artikelnaam: Golden Willows
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Blue mine, gold strobe willow with blue stars.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 18 x 18 x 20cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

pf-01_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet dat blauw lastig vast te leggen is op film, maar deze lijkt wat magertjes op film.
Als ik dat tegen de - naar mijn mening - forse prijs zet, komt deze niet op mijn lijst. Jammer.

Ik weet dat blauw lastig vast te leggen is op film, maar deze lijkt wat magertjes op film.
Als ik dat tegen de - naar mijn mening - forse prijs zet, komt deze niet op mijn lijst. Jammer.

Vind dat deze op film juist prima over komt. Blijft aardig hangen en de boeketten zijn mooi vol en spreiden ook prima naar mijn mening. Maar zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Had zelf wel iets andere verwachtingen bij de naam van de cake.

Vind dat deze op film juist prima over komt. Blijft aardig hangen en de boeketten zijn mooi vol en spreiden ook prima naar mijn mening. Maar zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Had zelf wel iets andere verwachtingen bij de naam van de cake.

Ik denk dat het merendeel aangenaam verrast zal zijn als men de items live mee heeft gemaakt:angel:

Gr
Evolution Fireworks

Hij moest wel ff warm worden in het begin of niet? ;-)
Op zich prima cake, goed uitgevoerd zo. Voor mij iets te prijzig maar dat verschilt voor iedereen denk ik.
greetzz

WoW! Erg mooie cake zo op film, netje uitgewerkt.
Vooral de blauwe kleur vind ik erg scherp over komen.
Deze zie ik wel voor me in de straat.

Fantastische cake! Niets op aan te merken, dit is misschien wel de beste in deze serie en een hele dikke aanrader!

zelf niet gehad zo te zien zeker wel een kwaliteits bak.
De effecten blijven op de film van mattenfreak zeker wel lang hangen.

Wow wat een prachtige cake! Het is simpel maar elegant door de fijne blauwe mine. Hier houd ik nou echt van, een rustig tempo maar met een groot boeket en een harde burst. Eigenlijk net zoals de oude Sky palms van Royal qua schiet tempo. Dit doet me trouwens heel erg denken aan de goede versie van de Wodka blue, die had ook een soort gelijk effect als dit alleen is deze meer gevuld! Ik heb er gelijk 1 besteld maar dat kunnen er zo maar eens meer worden..

Had volgens mij de 2015 batch. Prachtige cake! Effecten wel redelijk laag maar daardoor groot. Lekkere finale ook.

Back
Bovenaan