Golden Willows [Uitloop 2019]

Zo ontzettend goed deze cake. Alleen de some like it hot van pangu kon deze overtreffen.

Ik vond deze beter dan o.a. cruelty, massive, hallucinator en daisy beam. (Wel een beetje appels met peren vergelijken, maar deze liet echt mn mond open vallen)

Voor mij was dit de topper van het jaar 2016/2017! Had dit jaar allemaal toppers, maar deze kwam daar toch overal bovenuit qua grootte en kwaliteit van het effect. Wow!

Had productiejaar 2015.

Ik vond 'm zo prachtig op de filmpjes, dat ik 'm zeker in mijn collectie moest hebben. En het was zeker een hele sierlijke cake! Jammer dat een maat van mij een Skies of Gold van Katan er doorheen ging schieten, aangezien dat meer een geweldcake is deed dat afbreuk aan de Golden willows. Maar iedergeval leuk om een keer gehad te hebben! Ik had de 2015 versie, dus met de laagkomende sterren ( hier hadden alle cakes van Evolution wel last van uit de 2015 batch ). Al moet ik eerlijk toegeven dat ie zich niet kan meten met de Fairy tail!

Damn, heb 'm vanwege de mist en de plotselinge regen niet kunnen schieten. Spijt dat ik 'm niet wat eerder op de avond gepland had als ik dit lees :frusty:

Volgend jaar dan maar :)

Zo ontzettend goed deze cake. Alleen de some like it hot van pangu kon deze overtreffen.

Ik vond deze beter dan o.a. cruelty, massive, hallucinator en daisy beam. (Wel een beetje appels met peren vergelijken, maar deze liet echt mn mond open vallen)

crackling purple

crackling purple

Ook maar eens besteld met korting. Ben heel erg benieuwd, wordt dit jaar eigenlijk de eerste keer dat ik Evolution producten in mn collectie heb.
Enigen die ik heb mogen afsteken is de happy thunder q en de crackling purple, waar ik over beide zeer te spreken ben.
Ik ga jullie toch wat meer volgen ben ik bang, ben nu ook verliefd geworden op de Serenity, alleen zal die helaas tot volgend jaar moeten wachten.

Goed bezig evo!

Laatst bewerkt:

Bedankt Fred voor het posten. Ik ben echt een willow freak, maar na het zien van dit filmpje heb ik toch besloten om er een coco blue bij te nemen en deze te schrappen. Vind hem zeker mooi, maar voor mij net ff te snel en de effecten zijn best snel weg en ik houd meer van willow cakes die iets langzamer zijn en blijven hangen.

Had deze 2 keer staan als vervanger maar blijkt achteraf 1 van de toppers van de avond. Tempo is perfect een stuk trager als op de video hierboven wat heel erg fijn is. Burst van lancering en bombette zijn idioot hard, effecten groot en duidelijk. Prima potten voor rond de 20 euro 100% geld waard.

maar blijkt achteraf 1 van de toppers van de avond. Tempo is perfect een stuk trager als op de video hierboven wat heel erg fijn is. Burst van lancering en bombette zijn idioot hard, effecten groot en duidelijk.

Niets aan toe te voegen. Wij stonden ook verbaast te kijken en zijn toen de cake klaar was er nog even na toe gelopen, puur om de naam te verifiëren. Klasse bak dit.

Had batch 2016... mooi effect, harde burst en zoals eerder gezegd die lancering was bij deze echt hard!

GW.png

Back
Bovenaan