Word aan gewerkt.
Gr
Evolution Fireworks
Goed om te horen! Laat maar weten wat eruit komt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Word aan gewerkt.
Gr
Evolution Fireworks
Net afgestoken! het goud was erg goed, soms zelfs tot de grondDe salutes waren bij mij helaas meer blinker boeketten.. ook schiet hij in z-shape in plaats van hele rows maar dat was niet storend.
Al met al wel een lekker blokje!
Edit: een blokje met alleen de gouden boeketten zou trouwens wel heerlijk zijn![]()
Ik vond dit een mooie waaier! Ik heb mij niet aan de sterren geërgerd en heb deze maar gewoon als siercake beschouwd! Ook al was dit natuurlijk niet de bedoeling, hopen we dat deze straks keiharde TI bursts bevat! Voor mij was dit, op de HQT na, de mooiste uit de Thunderstorm lijn! In één van de freakacties een mooie prijs van 18,95! Zeer goed betaalbaar dus!
Spijtig bericht. Hopelijk valt de schade mee, zeker gezien het ontbreken van signalen / klachten van klanten over het product.
Heeft de ILenT nog andere Evolution producten getest of betrof het enkel de GT2015?
Wat is precies de reden van afkeur?
Ik heb deze in een project gehad en volgens mij werkte deze zonder enige vorm van gevaar.