Golden Thunder

Net afgestoken! het goud was erg goed, soms zelfs tot de grond :p De salutes waren bij mij helaas meer blinker boeketten.. ook schiet hij in z-shape in plaats van hele rows maar dat was niet storend.
Al met al wel een lekker blokje!

Edit: een blokje met alleen de gouden boeketten zou trouwens wel heerlijk zijn :D

Bij mij precies hetzelfde geen salute's maar meer blinkers.
Het viel eigenlijk niemand op en iedereen dacht goud,blinker,goud enz dus het is niet storend maar toch verwacht je zelf iets anders.
Het goud in deze cake was wel echt prachtig en kwam af en toe echt bijna tot de grond dus alleen een cake met dit goud is best welkom.

Ik vond dit een mooie waaier! Ik heb mij niet aan de sterren geërgerd en heb deze maar gewoon als siercake beschouwd! Ook al was dit natuurlijk niet de bedoeling, hopen we dat deze straks keiharde TI bursts bevat! Voor mij was dit, op de HQT na, de mooiste uit de Thunderstorm lijn! In één van de freakacties een mooie prijs van 18,95! Zeer goed betaalbaar dus!

Ik vond dit een mooie waaier! Ik heb mij niet aan de sterren geërgerd en heb deze maar gewoon als siercake beschouwd! Ook al was dit natuurlijk niet de bedoeling, hopen we dat deze straks keiharde TI bursts bevat! Voor mij was dit, op de HQT na, de mooiste uit de Thunderstorm lijn! In één van de freakacties een mooie prijs van 18,95! Zeer goed betaalbaar dus!

Afgaande op het geluid van jouw eerder geplaatste film lijken de salutes een aanzienlijk hardere burst te bevatten in vergelijking met de gouden shots, klopt dit ook met jouw live ervaring?

Komt mss op het filmpje zo over! Ik gebruik geen externe mic dus het geluid wordt erg geneutraliseerd naar het hetzelfde niveau als dat van een zachtere burst! Live is de burst opzich ok, maar niet te vergelijken met die van de Ti-Thunder versie 2013! Dat zou je namelijk wel verwachten van een cake uit de Thunderstorm lijn! Al met al zou ik deze cake aankomend jaar zo weer nemen zoals die nu is!

Zie deze nu pas, dikke bak zeg! Prima dat goud en vind de blinkers bij de salutes ook wel wat hebben.
Mooier zou zijn als die laatste rij ook een rij salutes mee zou krijgen.

Ik had er al eentje in bestelling staan, maar heb er nog maar eentje bijgenomen. Na het laatste filmpje kreeg ik ineens zin om er twee te gelijk als cross-over te schieten..! :D

Het restant van de huidige batch zal door ons van de markt worden gehouden daar deze niet door de nabrander actie van het ILenT is gekomen.
Indien men deze in bestelling heeft staan zal hiervoor de 2016 worden geleverd aan onze afnemers welke geen blinkers maar Ti salutes zal bevatten zoals ook de bedoeling was.

Daar we er flink wat verkocht en getest hebben zijn we benieuwd of er personen problemen hebben ondervonden met dit product?
Wij hebben zelf namelijk geen problemen ondervonden en ook geen signalen van afnemers/eindverbruikers ontvangen over problemen in het functioneren ervan.

gr
Evolution Fireworks

Spijtig bericht. Hopelijk valt de schade mee, zeker gezien het ontbreken van signalen / klachten van klanten over het product.

Heeft de ILenT nog andere Evolution producten getest of betrof het enkel de GT2015?

Wat is precies de reden van afkeur?

Ik heb deze in een project gehad en volgens mij werkte deze zonder enige vorm van gevaar.

Spijtig bericht. Hopelijk valt de schade mee, zeker gezien het ontbreken van signalen / klachten van klanten over het product.

Heeft de ILenT nog andere Evolution producten getest of betrof het enkel de GT2015?

Wat is precies de reden van afkeur?

Ik heb deze in een project gehad en volgens mij werkte deze zonder enige vorm van gevaar.

Hoor je best vaak, afkeur van producten waar de consument helemaal geen klachten over heeft.
Ze keuren standaard elk jaar 25% van alle producten af en bij sommige importeurs nog meer.

Heel zuur zeg, balen dit voor iedereen.
Gedoe altijd met die keuringen, bah.

Zuur ja die keuringen.
Natuurlijk perfect dat ze bestaan, anders zou alles maar binnen kunnen komen.
Maar er moet toch een veel betere uitvoering mogelijk zijn!

Back
Bovenaan