Golden Thunder

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: TS-04
Artikelnaam: Golden Thunder
Bruto Gewicht: 2436 gram
Netto Kruitgewicht: 406 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: Red glitter mine blue comet to brocade,blue mine red comet to ti salute.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 28,5 x 17,5 x 15cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: € 37,50 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

ts-04_3d.jpg

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
...En zo druppelen de nieuwe lijnen met producten binnen! Er is aardig aan gewerkt bij Evolution! Ben wel benieuwd naar deze golden thunder! Geldt trouwens voor alle nieuwe Evo producten!

...En zo druppelen de nieuwe lijnen met producten binnen! Er is aardig aan gewerkt bij Evolution! Ben wel benieuwd naar deze golden thunder! Geldt trouwens voor alle nieuwe Evo producten!

Ben toch ook zeker nieuwsgierig eigenlijk ben toch wel enthousiast geworden...

Lijkt wel beetje versneld joh, of knalt het zo laag? Had het goud graag wat langer zien hangen, maar leuke combi zo.

De red glitter mine ontbrak nog in de sample.
Maar zo kan men een beeld vormen.

De gouden boeketten komen ook uit 20mm tubes!!!

Gr
Evolution Fireworks

Laatst bewerkt:
Jammer dat de laatste schoten geen salutes zijn. Had ik wel gepast gevonden bij deze. Verder prime cake dit.

Hoe is de verhouding tussen de burst van brocades en de salutes qua geluidsvolume en 'dreun'? Kan het op film niet goed beoordelen. Ziet er verder top uit!

Ben heel erg benieuwd naar deze! Vind het een mooie combinatie goud met salute. Ben alleen wel benieuwd of de salutes boven het goud uitkomen qua knal.

Besteld!! Een blinde gok maar ik heb alle vertrouwen dat het goed moet komen met deze bak als ik kijk naar de andere producten in de thunder storm lijn. :tongue2:

Deze zonder goede film te hebben gezien toch besteld en heb er wel vertrouwen in dat evolution goeie kwaliteit levert. Vind de combinatie van effecten toch echt wel super ik hou der van.
PC300035.jpg

Net afgestoken! het goud was erg goed, soms zelfs tot de grond :p De salutes waren bij mij helaas meer blinker boeketten.. ook schiet hij in z-shape in plaats van hele rows maar dat was niet storend.
Al met al wel een lekker blokje!

Edit: een blokje met alleen de gouden boeketten zou trouwens wel heerlijk zijn :D

De ti-salutes had ik meer van verwacht, die waren nauwelijks waar te nemen. De gouden boeketten waren daarentegen prachtig! Ik zou hem volgend jaar in principe niet opnieuw bestellen, tenzij het product alleen gouden boeketten gaat bevatten (zou top zijn) óf de ti-salutes beter uitgevoerd gaan worden.

Word aan gewerkt.

Gr
Evolution Fireworks

De ti-salutes had ik meer van verwacht, die waren nauwelijks waar te nemen. De gouden boeketten waren daarentegen prachtig! Ik zou hem volgend jaar in principe niet opnieuw bestellen, tenzij het product alleen gouden boeketten gaat bevatten (zou top zijn) óf de ti-salutes beter uitgevoerd gaan worden.

Back
Bovenaan