Golden Thunder

Geen enkel probleem gehad met dit product! Ook niet met de blinkers, dus ik snap niet wat het probleem zou kunnen zijn! Maar het zij zo!

Na alle goede betichten over deze cake, toch besloten er twee te bestellen voor dit jaar.

Laat het goud maar komen!!!

Zag op de Evolution Fireworks Facebookpagina enkele plaatjes gemaakt in China waarop de Thunderstorm lijn stond te pronken. Is er al bekend hoe deze Golden Thunder dit jaar qua effect zal zijn?

Volgens mij is een mogelijke reden van afkeur al genoemd hier > effecten tot aan de grond...overigens staat er in de beginpost blocade, dat moet brocade zijn?

Volgens mij is een mogelijke reden van afkeur al genoemd hier > effecten tot aan de grond...overigens staat er in de beginpost blocade, dat moet brocade zijn?

De reden van afkeur was volgens het constaterings rapport dat er 1 van de 10 uit elkaar klapte.
En daar moeten we het mee doen.

Dat is ook waarom ik rond gevraagd heb.

Gr
Marchel

Hallo marchel ik heb een heel karton weggeschoten en heb met geen enkele cake problemen gehad heb ze wel allemaal elektrische ontstoken !!!

Zoals beloofd de sterren vervangen door ti salutes. Prima knal hoor!
Ook het goud blijft mooi. Duurt lekker lang met prima tempo.

Lekkere cake, dit jaar een herkansing gegeven, en hij was zoals ie hoorde te zijn. Zeker voor een freakprijsje ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Volgend jaar weer :)

Was absoluut een mooie cake! Voor de juiste prijs neem ik hem weer. Viel mij wel op dat ik geen sterren bij de salutes had maar ook geen ti-salute enkel flashes. Iemand anders dit ook opgevallen? :rolleyes:

Was absoluut een mooie cake! Voor de juiste prijs neem ik hem weer. Viel mij wel op dat ik geen sterren bij de salutes had maar ook geen ti-salute enkel flashes. Iemand anders dit ook opgevallen? :rolleyes:

heb deze vorig jaar gehad en bij mij zaten er wel blink sterren bij dus apart indd.
Neemt trouwens niet weg dattie niet goed was want was erg versteld van dit kleine ding, goud bleef lekker lang hangen!

heb deze vorig jaar gehad en bij mij zaten er wel blink sterren bij dus apart indd.
Neemt trouwens niet weg dattie niet goed was want was erg versteld van dit kleine ding, goud bleef lekker lang hangen!

Precies! En het gaat om hoe hard de salutes zijn en die waren voor mij prima! :)

Heb m besteld. Ik heb alleen ff geen iedee of ik nu blinkers of salutes kan verwachten? Ben t overzicht ff kwijt door alle filmpjes

Back
Bovenaan