Golden Power

Zonde om deze te schieten bij een demo. Ik denk dat deze cakebox al is uitverkocht, lang voordat de winkeliersdemo's van start gaan.

Ik weet wel zeker van niet, net zo min met de Horizon Of Holland, net zo min als de Immortal Gold die vorig jaar ook in de verkoopdagen nog heel best her en der te verkrijgen was. Maar een miniem percentage van de klanten die de vuurwerkforums lezen, filmpjes kijken en/of naar de demo's gaan. Dat beeld van snelsnel krijg je door aanwezig te zijn op een forum als dit waar items snel populair worden.

Klopt het dat deze box het aantal van 140 schoten totaal heeft, ik kan het namelijk niet ze snel ergens teruglezen ?

Vanavond deze mogen aanschouwen. Zelfs in de mist, wat toch een kleine hinder geeft, was de 'wow' factor groot! Echt een super doorlontbak.

- Mooie en goed uitgewerkte effecten (willow's bleven goed hangen)
- Heerlijk tempo

deze cake vond ik juist tegenvallen op de demo.
had hier toch echt meer van verwacht. dus bij deze streep ik hem van de lijst.

Daarentegen vond ik hem er juist erg gaaf uit zien ondanks of misschien wel dankzij de mist leken de effecten goed vol te zijn. Filmpje is aan het uploaden (ik wil glasvezel 2mb/s... ;))

Laatst bewerkt:
Ik ben erg benieuwd aan welke kant jij hebt gestaan en wat je van deze bak gezien hebt!
Dit was toch de beste doorlont bak die ik tot nu toe live heb gezien op de nederlandse markt.
Super grote boeketten, volle mines! en een heerlijk tempo.

deze cake vond ik juist tegenvallen op de demo.
had hier toch echt meer van verwacht. dus bij deze streep ik hem van de lijst.

Ook ik vond het een topper super grote effecten die lang bleven hangen. Jammer dat deze beperkt verkrijgbaar is in een aantal winkels. Maar wel mijn complimenten royal toppie!!!

Back
Bovenaan