Vuurwerkland Outlet Groningen

Had de mad dog thunder shock toch graag voor 1,25 gezien vind het vuurwerk maar duur. Gr, pietervuurwerk

Ben al regelmatig lijstjes aan het maken op die site, de website reageert nu alleen niet of heel langzaam. Hier ga ik m'n bestelling doen dit jaar want ik kan ze niet laten liggen voor zulke prijzen.:bonk:

Zoals eerder vermeld loopt de freakactie tot 30 november 20.00! Hierna zullen de prijzen worden omgezet naar de consumentenprijs.

opendag.jpg

Jullie hebben hierna nog 1 kans om gebruik te maken van de mooie prijzen. Zaterdagmiddag 6 december vanaf 13.30 zal de winkel geopend zijn. We zullen voor iedereen rustig de tijd nemen onder het genot van een drankje om samen een leuke collectie samen te stellen voor een scherpe prijs!

Tot 6 december aan de Lavendelweg in Groningen! :wink:

Komen er voor 30 november nog nieuwe producten bij ?
Meende dat er Woensdag weer nieuwe weekacties komen, is dat voor het huidige assortiment of wordt daar nog wat aan toegevoegd ?

Zoals eerder vermeld loopt de freakactie tot 30 november 20.00! Hierna zullen de prijzen worden omgezet naar de consumentenprijs.

opendag.jpg

Jullie hebben hierna nog 1 kans om gebruik te maken van de mooie prijzen. Zaterdagmiddag 6 december vanaf 13.30 zal de winkel geopend zijn. We zullen voor iedereen rustig de tijd nemen onder het genot van een drankje om samen een leuke collectie samen te stellen voor een scherpe prijs!

Tot 6 december aan de Lavendelweg in Groningen! :wink:

Ik raak een beetje verward. Zijn de prijzen op 6 december nog steeds met freakprijzen of zijn de consumentenprijzen dan al?
M.v.g :bye:

Ik raak een beetje verward. Zijn de prijzen op 6 december nog steeds met freakprijzen of zijn de consumentenprijzen dan al?
M.v.g :bye:

De actie loopt tot morgen 20.00

6 december in de winkel zijn de prijzen nog steeds met freakprijzen. Dit is de laatste kans om tegen de scherpe prijzen te bestellen dit jaar! :wink:

Back
Bovenaan