Golden Power

Opzet is leuk, nu kijken hoe deze op de demo presteert. Want zo groot zoals op het boven getoonde filmpje zal hij niet zijn verwacht ik.

Opzet is leuk, nu kijken hoe deze op de demo presteert. Want zo groot zoals op het boven getoonde filmpje zal hij niet zijn verwacht ik.

Dat zit er inderdaad dik in Nitraat12. Maar wat er op het filmpje staat is in ieder geval al een hele dikke bak! :)

By the way @ Jeroen
Die laatste cake. Daar zou ik, en velen met mij, graag een combibox van willen zien (100shots of iets dergelijks). Immers, een crackling bak van deze kwaliteit is zeldzaam.
Effect hetzelfde, snelheid net zo hoog (zoniet hoger, lekker rammen!) en verschillende schietrichtingen (I, V, W).
Misschien een idee :D?

uhhh, totaal 144 shots als ik het goed lees? 1086 gram verdeeld over 144 schoten is gemiddeld 7,5 gram per shot, mwahh, niet heel interessant voor €139,95. Of de 1086 gram moet niet kloppen... Kan ook nog! Op film kan ik namelijk niet geloven dat dit gemiddeld 7,5 gram per shot is.

Ook weer een prachtige product deze. Als ik deze erbij zou hebben, zal bij mij denk ik cake a als laatste doen omdat ik die juist het mooiste vind.

Ik blij dat ik bij Ano ga bestellen:) Wat een bak! Mooi tempo. Moet ik toch nog even de lijst gaan aanpassen. Lekkere afwisseling! Met die Crackling kan ik de New Moon wellicht wel van de lijst afhalen.

Krijg er kippenvel van, niet zozeer van de bak zelf maar eerder van de 'Geestverschijning' te zien vanaf 1 min. 14 sec. Links onder in beeld. Brrrrrr... :shocked: haha LOL

Het zijn er 5, meen ik. Vuurwerktotaal Hoogkerk is er eentje, en waren Ano, Kuiper er ook bij? Heb alle namen wel horen vallen maar niet goed onthouden, sorry. Oh, Herman de Haan en Riezebos zijn al genoemd...dan waren ze dat toch allemaal? Of mist er nog eentje.

Het zijn er 5, meen ik. Vuurwerktotaal Hoogkerk is er eentje, en waren Ano, Kuiper er ook bij? Heb alle namen wel horen vallen maar niet goed onthouden, sorry. Oh, Herman de Haan en Riezebos zijn al genoemd...dan waren ze dat toch allemaal? Of mist er nog eentje.

Das wel jammer. Zo'n goed product er dan zo weinig verkooppunten. "niet eerlijk verdeeld" om zo maar even te zeggen.

Het is niet zomaar een box die Royal heeft besteld, ala Celebration Box, en een paar verkooppunten aanwijst om te verdelen. Deze is samengesteld mét en apart geimporteerd vóór die paar dealers. Een soort winkelcollectie in meervoud. WinkelScollectie ofzo :D

Back
Bovenaan