Golden Moon Traveler [NIEUW 2026]

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 7365
Artikelnaam: Golden Moon Traveler
Aantal Stuks 12 Stuks per VKE
Effectomschrijving: Deze raket heeft weinig zin om te vliegen. In plaats van vliegen, laat hij zijn kunsten zien aan de grond! 12 stuks in een zakje. 144 stuks in een grootverpakking.
Kartoninhoud: 10/12/12
Adviesprijs: €1,50

WolffVuurwerk_7365-golden-moon-travelers-1.png

Laatst bewerkt:
uhm, dit moet je gewoon hebben toch net als een doos wondertollen? koop ff een rugzak bij de action en hup gooi hem vol, ken je weer de hele dag door de wijk heen slenteren😁

uhm, dit moet je gewoon hebben toch net als een doos wondertollen? koop ff een rugzak bij de action en hup gooi hem vol, ken je weer de hele dag door de wijk heen slenteren😁
Wat ga je hiermee doen dan? Ik waardeer wat wolff doet, en er zitten zeker artikelen bij die echt leuk zijn zoals de wondertollen, want die doen wat het vroeger ook deed, tollen, maar dit artikel begrijp ik niet. Je kan vega vlees "kip" noemen maar het is geen kip. En dit is ook geen babypijl. Dus verzamel artikel wellicht maar ik denk niet dat dit een hardloper wordt.

• Like
Waarderingen: GMP
Ik snap de nostalgische knipoog naar het verleden, maar met deze uitwerking schiet het m.i. zn doel voorbij en had het net zo goed een dummy kunnen zijn.

Snap ook dat je voor het geld niet veel meer neer kunt zetten. Afwerking (visueel) laat ook te wensen over. Tis te zien dat de labelroller er geen zin in had.

Wat een positieve reacties. Vooral dat we zo leuk bezig zijn... 😉 Gelukkig proberen wij de traditie wél te behouden met de regels die er zijn in plaats van in een hoekje huilen dat F2 niet meer bestaat. Voor de nieuwe kids wordt het weer mogelijk gemaakt om te stoken als vanouds. Het alternatief is dat we ook alleen maar fonteinen op de markt brengen voor 5 euro per stuk.

Wat ga je hiermee doen dan? Ik waardeer wat wolff doet, en er zitten zeker artikelen bij die echt leuk zijn zoals de wondertollen, want die doen wat het vroeger ook deed, tollen, maar dit artikel begrijp ik niet. Je kan vega vlees "kip" noemen maar het is geen kip. En dit is ook geen babypijl. Dus verzamel artikel wellicht maar ik denk niet dat dit een hardloper wordt.
Het is vervelend kerel dat verbod ben ik zeker met je eens! Ik heb er best lol mee, jammer dat jij dat niet hebt anders dan dit gaat het niet worden namelijk.

Wat een positieve reacties. Vooral dat we zo leuk bezig zijn... 😉 Gelukkig proberen wij de traditie wél te behouden met de regels die er zijn in plaats van in een hoekje huilen dat F2 niet meer bestaat. Voor de nieuwe kids wordt het weer mogelijk gemaakt om te stoken als vanouds. Het alternatief is dat we ook alleen maar fonteinen op de markt brengen voor 5 euro per stuk.
Denk dat het gros van de mensen blij is met dat jullie "gewoon" door blijven gaan. Ik in ieder geval wel. 💪🏻

Back
Bovenaan