Golden Chrysanthemum

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: JM013-1
Artikelnaam: Golden Chrysanthemum
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 220
Aantal Schoten: 13
Effectomschrijving:
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs:

25mm I-Shape

Laatst bewerkt door een moderator:
goed uitgewerkt! Op het moment dat de sterren uitgedoofd zijn komt de crackling en als dat uitgedoofd is weer het nieuwe schot :thumbsup:

Dikke cake dit inderdaad....live was die ook erg goed te doen! Mooie crackling!
Wil je een crackling project...dan misstaat deze niet. :D

Erg leuke hybride cake. Die time rain,spreekt me erg aan. Doet me een beetje aan,good old investigate denken. Ga hem zeker halen! :)

In werkelijkheid is het altijd duidelijker dan op film, maar ik kan wel melden dat in meerdere cakes de chry crackling soms heel apart licht was, zoals ook bij deze. Zoals op film, is ie ook in werkelijkheid. Vond het opvallend tijdens de demo, wel tof om te zien, maar net ff minder spectaculair. :wink:

In werkelijkheid is het altijd duidelijker dan op film, maar ik kan wel melden dat in meerdere cakes de chry crackling soms heel apart licht was, zoals ook bij deze. Zoals op film, is ie ook in werkelijkheid. Vond het opvallend tijdens de demo, wel tof om te zien, maar net ff minder spectaculair. :wink:

Dit was bij mij juist één van de favorieten. Opvallende crackling die je maar weinig tegen komt en vooral op het sier aspect richt. Erg goed uitgevoerd. Heldere kleuren, grote effecten.. Topper.

Dit was bij mij juist één van de favorieten. Opvallende crackling die je maar weinig tegen komt en vooral op het sier aspect richt. Erg goed uitgevoerd. Heldere kleuren, grote effecten.. Topper.

Hier zeker ook hoor....erg mooi en leuk product!

Zeker een leuke cake zo, tempo is precies goed.
Effecten worden mooi door elkaar opgevolgd.

golden_chrysanthemum.jpg

Back
Bovenaan