Gold Rush

Hier heb je weer datzelfde goud dat je ook in WUC ziet Richard, maar zoals op de film ook te zien is leek het hier langer te blijven hangen, hetzelfde geld voor de blink. Komt natuurlijk ook doordat er in salvo's geschoten werd, maar dat gaf wel een beter gevulde lucht. Een nadeel is de zeer korte tijdsduur van deze cake. Dus ga vooral op je persoonlijke smaak af, wil je meer goud dan neem je deze. Wil je goud met blauwe peony met palm pistil, dan neem je WUC. Allebei prima cakes die tevens allebei op mijn liijst staan. Je zult met beide cakes geen miskoop begaan.

ik ben fan!

toch vind ik het wel een beetje jammer dat het geen 100% goud cake is. maar het tempo en de effecten maken het meer dan goed

Zat al te twijfelen om deze mee te nemen, uiteindelijk niet mee besteld. Maar na de filmpjes begin ik toch wel weer te twijfelen, wellicht nog even mee pikken tijdens de verkoopdagen. Hij ziet er simpelweg top uit!

Vanavond gezien op de demo van Ed Raket, voor mijn gevoel was hij iets minder als toen in Rijen.
Maar blijft een prachtige cake, net als de Shock Syndrome...ook gezien de verkoopprijs.

Herken ze alle drie!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

goldrushv.jpg

Laatst bewerkt:
Idd wat een prachtbak blijft dit toch. Het blijft mooi dat goud en ik hoop hem dit jaar nog te scoren voor een mooi zacht prijsje...

Waarom heb ik deze nooit eerder zien staan bij mijn dealer :O
Word dit jaar maar eens de schade in halen door er een paar mee te nemen!

Damn zeg, wat een heerlijke finale! Wordt in dat filmpje nou alleen maar 3x de Gold Rush geschoten? Ongelooflijk zeg wat een effecten!

Nee was het maar zo:wink:...

Je ziet achtereenvolgens:
3x Midnight Mania (ZENA Original)
3x Gold Rush (op 0:23 in t filmpje)
3x Pyro's Delight (ZENA Herlat)

Allemaal goldcakes en omdat ik het ook zo'n heerlijke finale vond, is hij dit jaar weer van de partij:D

Gold Rush is in ieder geval een prachtbak(je)!

Nee was het maar zo:wink:...

Je ziet achtereenvolgens:
3x Midnight Mania (ZENA Original)
3x Gold Rush (op 0:23 in t filmpje)
3x Pyro's Delight (ZENA Herlat)

Allemaal goldcakes en omdat ik het ook zo'n heerlijke finale vond, is hij dit jaar weer van de partij:D

Gold Rush is in ieder geval een prachtbak(je)!

Oh haha ik dacht al, maar dat verklaart het! Bedankt voor de info:)

Inderdaad top product! Grote volle boeketten met goede afwisseling. Zeker de moeite waard.

Mooist in HD:

Back
Bovenaan