Gold Comet to Color

Ik vind het effect erg matig.
Het goud ziet er goed uit maar de colour tips zijn zeer matig,
Ook de tails komen onregelmatig hoog, het rimte zit er niet in bijv: het gaat niet mooi van links naar rechts en omgekeerd of per lijn naar boven.
Er zit geen eind in wat een leuke kick geeft.
Verder vind ik de tijdsduur erg matig en als je dan die prijs er voor durft te vragen dan kom ik op 1 woord neer: Belachelijk.

En dan nog iets? Waarom concludeer jij dat ik dat product niet kan betalen?

Dat heeft toch niets met deze discussie te maken?

Iemand kan een prijs-product verhouding best belachelijk vinden, en dan mag diegene dat natuurlijk uiten op dit forum. daar is een forum voor namelijk.

Ik vind alleen de prijs belachelijk. Dat maakt voor mij de prijs-product verhouding slecht, omdat ik de cake nog wel goed vind..

Iedereen, maar echt ook iedereen heeft wat te zeuren over de prijs. Deze is inderdaad erg hoog. Het effect vind ik mooi, ondanks hij geen knallen heeft.
In de straat zal het er zeker indrukwekkender eruit zien, alleen verwacht ik weinig straatfilmpjes.

Ik vind het effect erg matig.
Het goud ziet er goed uit maar de colour tips zijn zeer matig,
Ook de tails komen onregelmatig hoog, het rimte zit er niet in bijv: het gaat niet mooi van links naar rechts en omgekeerd of per lijn naar boven.
Er zit geen eind in wat een leuke kick geeft.
Verder vind ik de tijdsduur erg matig en als je dan die prijs er voor durft te vragen dan kom ik op 1 woord neer: Belachelijk.

En dan nog iets? Waarom concludeer jij dat ik dat product niet kan betalen?

Dat heeft toch niets met deze discussie te maken?

ok goed, als dat jouw mening over deze cake is, het zij zo. mijn ervaring is dat mensen eerst naar de naam van een product kijken, dan naar de prijs, en dan al de helft van hun oordeel binnen hebben. als ze dan het filmpje kijken hebben ze zoiets van 'dit is het geld niet waard' en dan is het hele product dom / stom / lomp / gaar / matig en weet ik wat voor termen ik allemaal voorbij heb zien komen. en dan vraag ik me altijd af; waarom is vinden jullie die cake dan niks? is het echt omdat de effecten zo slecht zijn? of baseren ze het oordeel puur op de prijs en het aantal grammen (de welbekende prijs per schot van een cake).

in jouw geval vindt je ook echt de effecten niks, dus mijn welgemeende excuses.

Zo hé, lijkt wel een professioneel blok! Wat een prachtige tails :) En ze blijven lekker hangen ook.
De prijs is alleen wel een beetje uit de tijd als je het mij vraagt.

Laten we gewoon ophouden te zeuren over hoe mensen dit product noemen enzo, en gewoon ontopic blijven en het over de cake hebben.

Het is weer zon product denk ik, net zoals de mega box en de big, bigger, biggest van proline, wat alleen gekken kopen die alleen naar de prijs kijken. Er zijn genoeg mensen die zoiets hebben laat ik dit en dat enzo nemen, dat is van een hoge prijs, dus dat zal ook goed zijn, die helemaal niet van te voren naar een filmpje kijken of zoiets. Dus het zal misschien toch nog wel verkocht worden, maar iedereen op dit forum zal hem denk ik lekker laten staan.

Heel erg gaaf zoiets, maar niet voor deze prijs.
De gouden tails zijn prima uitgewerkt en ik geloof ook zeker dat het een waar spektakel is in een klein straatje. Maar die prijs, is me toch echt te hoog!

Vond hem echt prachtig en wat zal het een tof effect zijn in je straat, reken maar dat je veel reacties krijgt! :D
Toch, toen ik de prijs daarna hoorde, schrok ik me helemaal rot man. Tuurlijk het is een mooi effect, nieuw op de NL markt van deze kwaliteit, maar wat svnJJ o.a. aanhaalt, de uitwerking speelt hierbij ook een grote rol, die prijs is ook in mijn ogen te hoog.

Toch zullen er genoeg mensen zijn die het er wel voor over hebben, ik ga er pas over nadenken als ie door de helft gaat, maar ik hoop gewoon dat ik een buurman heb die hem koopt haha, want wil hem echt weleens meemaken in de straat. :p

Het is weer zon product denk ik, net zoals de mega box en de big, bigger, biggest van proline, wat alleen gekken kopen die alleen naar de prijs kijken. Er zijn genoeg mensen die zoiets hebben laat ik dit en dat enzo nemen, dat is van een hoge prijs, dus dat zal ook goed zijn, die helemaal niet van te voren naar een filmpje kijken of zoiets. Dus het zal misschien toch nog wel verkocht worden, maar iedereen op dit forum zal hem denk ik lekker laten staan.

Ik denk dat je deze cake totaal niet kan vergelijken met de Big, Bigger, Biggest, deze cake is orgineel op de Nederlandse markt en kwalitatief vind ik hem veel hoger liggen dan de Big, Bigger, Biggest. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat je deze cake pas echt kan beoordelen als je hem live hebt gezien, en ik wil hem graag een keer live zien, hoe moet ik nog even kijken. :rolleyes:

Ik denk dat je deze cake totaal niet kan vergelijken met de Big, Bigger, Biggest, deze cake is orgineel op de Nederlandse markt en kwalitatief vind ik hem veel hoger liggen dan de Big, Bigger, Biggest. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat je deze cake pas echt kan beoordelen als je hem live hebt gezien, en ik wil hem graag een keer live zien, hoe moet ik nog even kijken. :rolleyes:

Zo bedoel ik het niet. Ik bedoel dat dit net zo'n bak is, die mensen die niet over de informatie van filmpjes beschikken kopen, omdat ze hem er groot uit vinden zijn en ze denken: duur, dus goed. Ik vind wel dat deze goed is, maar niet voor dat geld. Dus dit is een pot voor mensen die hem kopen, omdat ze alleen naar prijs kijken, en als ze hem dan afsteken denken, zo kort voor zoveel geld, beetje zonde. Dus niet kwalitatief vergelijkend (dan is deze veel beter), maar naar de mensen die hem kopen en waarom ze hem kopen.

Ik snap je cynisme wel een beetje. Maar ik ben iemand die wel naar beeldmateriaal kijkt,en er over na denkt om hem wel of niet te kopen. De grote van de cake,zou mij een biet wezen. En de BBB,is mischien een grote cake,maar die bestaat uit veel karton,en is gemaakt om mensen koopblind te maken. Bij deze cake is dat volgens mij niet de bedoeling,Showtime staat in mijn ogen meer voor kwaliteit. Wat ik ermee bedoel,is dat je de mensen niet over een kam moet scheren. ja er zal een deel mensen zijn die mischien zo denken,maar aan de andere kant,heb je ook mensen die demo,s bezoeken,of die eerst genoeg informatie willen verzamelen,voordat ze de overweging maken, of de prijs voor wat ze te zien krijgen,juist is waar of niet.

Maar er zijn veel meer mensen die gewoon kopen dan die echt gaan kijken live naar cakes enzo. En mensen die dit live zien zullen denk ik hem niet meer kopen

Toch blijft het in mijn ogen een prachtige cake,Echter is ook mijn mening dat hij te duur is.
Ik denk wel dat ik ga kijken om hem in de Showtime selectie te doen voor de freaksite.
Voor de gewone consumentenverkoop in de winkel is deze lijn te prijzig vanwege de snelheid die de meeste cakes hebben.

90 euro voor deze cake?
lijkt wel zo'n lichtkogel potje van 3 euri met tails en hoger tempo

90 euro vind ik echt te duur, voor de helft van de prijs zo ik hem nog laten staan

90 euro voor deze cake?
lijkt wel zo'n lichtkogel potje van 3 euri met tails en hoger tempo

90 euro vind ik echt te duur, voor de helft van de prijs zo ik hem nog laten staan

Jij weet duidelijk niet hoe spectaculair dit ding zal zijn als je hem in je straat zet.

zo mooi vind ik dit eerlijk gezegd niet. ik vind het een beetje verspilling van het kruid, en ook de prijs vind ik veel te hoog. zou de helft er nog niet eens voor neerleggen, maar goed smaken verschillen en dat is maar goed ook, ik ben niet zo fan van tails zeker niet in 500grammers.

deze is giga wauw maar twijfel of ik er 90 euro voor over heb. maar waar vind je zulke tails? alleen in profesionele wereld. en stel dat je deze cake combineerd met een rap tempo golden willow cake. reken maar dat je de hele straat voor je hebt. al zijn het maar 7 sec maar deze gccombineerd met n golden willow cake geeft echt n proffesionele uitstraling. dus een tip voor cafferata, breng n golden willow cake die net zo rap is als deze op de markt en maak er n combi aanbieding van. en de mensen die t ervoor over hebben en/of kunnen betalen hebben echt de perfecte finale voor n showtje. wauw is het al, maar met die combie word het Echt WAAAUUUW.

Edit: krijg k nu een vurwerkbon of iets dergelijks kado voor deze goede tip? :p :p :p haha

Laatst bewerkt:
@Mustang68 Met een klein stukje lont kan je zelf je profblok samenstellen. Gewoon deze met de Brocade Finale doorlonten.

Vind de uitvoering van deze cake heel erg mooi! Het tempo is ook prima alleen het ritme van links naar rechts vind ik niet goed lopen misschien is het tempo net te hoog waardoor rijen door elkaar afgaan. In de straat is hij zeker spectaculair helaas zitten ze voortaan met een beperkte schiethoek want met een grotere hoek zou ik hem beter vinden. Het blijft veel geld voor deze cake, maar met een groot buget toch zeker de moeite om in je collectie te nemen in een leuke actie of voorverkoop korting oid.
Zelf zal ik hem dit jaar niet aanschaffen vanwege een beperkter buget en moet selecteren wat ik ga kopen.

Back
Bovenaan