Gold Comet to Color

@Mustang68 Met een klein stukje lont kan je zelf je profblok samenstellen. Gewoon deze met de Brocade Finale doorlonten.

Ja dat kan natuurlijk ook maar dan gaan ze lang niet allebei tegelijk. aangezien deze als een speer gaat. en vind het zelf mooier als ze dan ook redelijk tegelijk qua tempo gaan.

Ik zit me rot te lachen. Ik weet niet of sommigen in de war zijn, maar die 7seconden kosten 200 GULDEN!
En voor wat, een paar tails:bonk:

Misschien dat ik het ff niet zie maar de gemiddelde romeinse ballen bak met een prijs rond de 100 eurootjes word op elk vuurwek forum bestempeld als oplichterij.

En deze zou dat niet zijn? kom op voor dat geld koop ik 3x een 500 grammer

Of koop voor €30,00 aan goede romeinse kaarsen en je hebt het zelfde effect en nog 2x een 500 grammer op de koop toe.

Een Gold rain van de starcollection a €20,00 met een bundel romeinse kaarsen 20sh van €2,50 per pakje/12 komt al aardig in de richting.

http://www.youtube.com/watch?v=5_ry-n_byO4&feature=related

Laatst bewerkt:
Wat heeft deze cake met romeinse kaarsen te maken? Die balletjes uit een romeinse kaars komen 5 meter hoog, hebben geen gouden staart en branden heel kort. Deze tails bevatten een veelvoud aan kruit t.o.v. een romeinse kaars.
Niet dat ik hem z`n geld waard vind maar dit is totaal niet te vergelijken met een paar pakker romeinse kaarsen in W-shape doorgelont!

deze bak ziet er op film best goed uit.
heb echter de ervaring dat veel bakken
op een filmpje minder lijken dan ze in
het echt zijn.
vindt de prijs wel te hoog koop voor dat
geld liever een general maar vindt zoveel
geld voor 1 stuk teveel koop dan liever
2a 3 blokken van rond de 30E
neemt niet weg dat het een mooi blok is
heb geen ervaring met het verschil tussen
advies prijs en winkel prijs bij caffareta
misschien dat daar nog wat in zit

deze bak ziet er op film best goed uit.
heb echter de ervaring dat veel bakken
op een filmpje minder lijken dan ze in
het echt zijn.
vindt de prijs wel te hoog koop voor dat
geld liever een general maar vindt zoveel
geld voor 1 stuk teveel koop dan liever
2a 3 blokken van rond de 30E
neemt niet weg dat het een mooi blok is
heb geen ervaring met het verschil tussen
advies prijs en winkel prijs bij caffareta
misschien dat daar nog wat in zit

adviesprijs -> winkelprijs is bij mijn producten die ik de afgelopen jaren heb gehad hetzelfde. Maar ook ik koop wel gewoon van dat geld 2 a 3 cakes.

Productfoto:

393-100378-large.jpg

Wat een geldverspilling... op een gegeven moment lijkt het me verstandig om eens aan je geweten te knagen ipv denken oh wat mooi.... voor dat geld koop ik nog liever geen vuurwerk dan dit.
Ik denk dat cafferata inderdaad even snel de onkosten van die inval weer goed wil maken :p

Ik moest ook meteen terugdenken aan het beeld van die leuke auto's en motors die ze van onze centen kopen/kochten. Alleen daarom al gun ik ze geen enkele overbodige cent. En die zitten in dit prachtding heeeeeel veel.

Ik zit me rot te lachen. Ik weet niet of sommigen in de war zijn, maar die 7seconden kosten 200 GULDEN!
En voor wat, een paar tails:bonk:

Kvind het een prachtige cake maar zoals k eerder zei, k weet ny of k er 90 euro voor over heb. maar t blijft mooi. beter dan kleine kogeltjes ;) Maar k moet je wel gelijk geven dat t echt duur is. maar zou t per staart gaan waardoor die langer duurt dan is deze cake saai. maar idd liever 2 of 3 goedkopere cakes. heb k over nagedacht en beslising genomen niet aan deze cake te beginnen

Ik heb deze cake dit jaar ook gehad...en ik moet zeggen: een bijzondere cake was het wel zeg! Het had een heel erg hoog wow-gehalte en net voor of tijdens een finale komt deze cake erg goed uit de verf.
Alleen zal ik hem volgend jaar denk ik niet opnieuw kopen, puur omdat het een te groot prijskaartje aan hangt...

Ongelovelijk deze cake. Hij is mooi. Nu ook met korting te koop, dan wordt het 63 euries.
Maar dan nog vind ik het teveel geld. Dit past voor mij niet in mijn budget.
Als je deze cake koopt zonder korting betaal je de hoofdprijs.
Maargoed daar is al genoeg over gezegd.;-)
greetzz

Vind dit ook een geweldige cake.
Moet zeker een groot wow-effect hebben in de straat.
Hij overtuigd mij zeker zo op film, maar helaas houd de prijs mij tegen, ook met korting.

Heb dit soort cakes met alleen maar tails ook altijd geweldig gevonden.De schietsnelheid, de hoogte van de tails, het breed uitwaaieren van het effect.Dat is bij deze cake niet anders en lijkt me daarom ook een geweldige aanwinst maar zoals bij zovelen houdt de prijs me tegen.

Deze bak gezien tijdens een show, echt heerlijke tails in een goed tempo, de prijs is inderdaad erg hoog, een prijs van €60,- euro zou ik acceptabel vinden. :)

Back
Bovenaan