Gold Comet to Color

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5053
Artikelnaam: Gold Comet to Color
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 88
Effectomschrijving: Gold Comet to Color.
Tijdsduur: volgt
Hoogte: volgt
Verpakking: volgt
Richtprijs: €89,95
Foto: volgt

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

prachtig ding! doet mij een beetje denken aan deze;

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik denk dat je niet weet wat je ziet als je hier vlak onder staat.

[edit] ik zie net pas dat dat ding 90 euro moet kosten... willen ze al die sportauto's weer terug ofzo? ik vind het echt een héle mooie cake, maar 90 euro? ik vraag me af of dit nou niet goedkoper kan...

Hij is snel. Maar wat een schoonheid,Prachtig helder van kleur,en erg mooie gouden tails. En ja ik mierenkietel wel eens over de hoge prijs van sommige dingen,Maar hierbij is de wauw factor voor mij wel aanwezig. Topper

Mooi, Maar de prijs is toch echt veel te hoog voor wat je krijgt. Verder vind ik de showtime lijn kick ass en ga ik er zeker wat van halen. Maar deze is gezien prijs kwaliteit niet intressant.

Zow, deze heeft inderdaad een hoog wow gehalte.
Zeer lekker tempo met prachtige tails.
Alleen de prijs vind ik iets te hoog.

Is idd een pracht van een cake,Echter betaalt men wel de hoofdprijs.
Ik ben nog aan het denken of ik deze in de selectie van showtime zet bij VuurwerkOrthen.

Natuurlijk moet je dat doen Marchel. Met 30% korting komt deze beauty dan uit op 63E en dat vind ik goed te doen voor zoiets speciaals

Prijs is op zich wel aan de hoge kant inderdaad....maar stel hem eens voor in je straat ipv op een open ruimte...wat een geweld heb je dan...dan is het dus echt showtime! :D

Blijft echter alsnog veel geld :wink:

Tja,
Cafferata is voor mij een van de weinigen die semi-professioneel vuurwerk voor de nederlandse consument in hun assortiment hebben zitten.
En dat wordt met deze cake maar weer eens bewezen.
Prachtige bak met schitterende tails en een heerlijk tempo.
Vind het een topper, ondanks dat de prijs erg hoog ligt

Echt een fantastische cake! Maar echt veel te duur. Alleen een optie als een winkel deze op 31 December om 16.00 voor de helft aanbiedt.

< 50 euro is nog steeds een mooie stelregel voor NL cakes.

Belachelijk product! Belachelijke prijs!

7sec zonder enige lijn of ritme voor 90 euro!

7 seconden tails voor 90 euro:no:

ahh, wat schattig! jullie hebben allebei dezelfde avatar!

wat ik me afvraag is waarom het product belachelijk is. ik vind het product opzich heel erg sterk. er zit een flink tempo (dus ritme) in, en de effecten zijn mooi en vrij uniek (kan me niet herinneren dat ik ooit een Nederlandse cake heb gezien met alleen dit soort tails). ik vraag me ook af of 90 euro een reeele prijs is voor een dergelijk product, maar om de cake nou belachelijk te noemen? 't effect doet niet onder voor een professionele cake met een vergelijkbaar effect.

ahh, wat schattig! jullie hebben allebei dezelfde avatar!

wat ik me afvraag is waarom het product belachelijk is. ik vind het product opzich heel erg sterk. er zit een flink tempo (dus ritme) in, en de effecten zijn mooi en vrij uniek (kan me niet herinneren dat ik ooit een Nederlandse cake heb gezien met alleen dit soort tails). ik vraag me ook af of 90 euro een reeele prijs is voor een dergelijk product, maar om de cake nou belachelijk te noemen? 't effect doet niet onder voor een professionele cake met een vergelijkbaar effect.

Ja schattig he?:thumbsup:

Bedoel, wat is er nou uniek aan deze cake, paar goude tailtjes met wat comets er op, zou zeggen koop is voor 90 euro romeinse kaarsen en zet ze in een waaier, heb je een stuk meer spektakel.

Gewoon zonder blikken of blozen 90 euro durfen te vragen voor een zooitje tails, dat gaat toch nergens meer over?

Het is erg mooi maar ik zou je voor gek verklaren als je deze gaat kopen. Hoppa, zo 90 euri weg. Je moet er maar van houden....:p

De Showtime serie heeft een paar geweldige cakes, maar veelal hoge prijzen en cakes die snel leeg zijn. Misschien moeten ze eens producten gana ontwikkelen met een langere tijdsduur en een lagere prijs. Want goede, mooie cakes van zo'n 15 tot 40 euro trekt de gemiddelde consument veel meer denk ik.

Ja schattig he?:thumbsup:

Bedoel, wat is er nou uniek aan deze cake, paar goude tailtjes met wat comets er op, zou zeggen koop is voor 90 euro romeinse kaarsen en zet ze in een waaier, heb je een stuk meer spektakel.

Gewoon zonder blikken of blozen 90 euro durfen te vragen voor een zooitje tails, dat gaat toch nergens meer over?

Heb je hem al live gezien?
Op het filmpje komt hij misschien bij jou suf over, maar ik denk dat dit in het echt wel heel anders is.
Het tempo en de hoogte die de tails bereiken spreekt mij heel erg aan.
De prijs is inderdaad erg hoog, maar met een leuke korting zeker een product om over na te denken.

De Showtime serie heeft een paar geweldige cakes, maar veelal hoge prijzen en cakes die snel leeg zijn. Misschien moeten ze eens producten gana ontwikkelen met een langere tijdsduur en een lagere prijs. Want goede, mooie cakes van zo'n 15 tot 40 euro trekt de gemiddelde consument veel meer denk ik.

Als ik het goed heb bestaat de hele Showtime serie uit cakes die geschoten worden op shows van Cafferata. Maar omdat ze dachten dat dit de freaks (klanten) aan zou spreken hebben ze het ingevoerd en kan elke consument het kopen. Vandaar dat het geen kleine cakes zijn. :wink:

Gelukkig mogen wij allemaal een mening hebben, en zelf bepalen of wij voor zn prijs zn cake kopen.

Ik vind het een belachelijke cake EN veelste duur!

Wat is er schattig aan dat ik dezelfde avatar heb als pyro.d?

Gelukkig mogen wij allemaal een mening hebben, en zelf bepalen of wij voor zn prijs zn cake kopen.

Ik vind het een belachelijke cake EN veelste duur!

Wat is er schattig aan dat ik dezelfde avatar heb als pyro.d?

maarja, wat is dan belachelijk? de prijs of het product? dat jij dat ding niet kunt betalen wil niet zeggen dat het product belachelijk is.

Back
Bovenaan