Dinkydau
VWC lid
Lees eens verder:Geweldige opmerking Corné! Hier maak je vrienden mee (en jezelf belachelijk).![]()
En hij heeft gelijk, de mensen die het niet in hun hoofd halen om iets te slopen zijn echt uitzonderingen! 't Is zeer frustrerend als iemand op straat de opmerking maakt "wat gebeurt er als je DIE in een vuilnisbak doet?" of "wow daarmee kun je een heel bushok opblazen volgens mij", en dat soort dingen. En dan kijken ze me raar aan als ik zeg dat slopen asociaal is en het de reputatie van vuurwerk slecht maakt... Ik heb zelfs al eens iemand ontmoet die niet snapte wat het nut was van het normaal afsteken van zwaar vuurwerk. "Dat is toch om dingen mee op te blazen?"Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Het is echt teleurstellend slecht gesteld. De meeste van die lui hebben alleen geen zwaar vuurwerk omdat ze zo ongeïnteresseerd zijn, anders zou het nog veel erger zijn met vernielingen. 't Is gewoon zo, vuurwerk trekt een hoop asociale lui aan. Mensen die zwaar vuurwerk echt leuk vinden om af te steken zijn heel sterk in de minderheid.