Goede voornemens.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb jij iedere jaar weer goede voornemens? Hou je die ook vol of is het 2 januari alweer gedaan met de goede voornemens? Deel het hier!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wesley ? :p

Goede voornemens met stip op 1 : stoppen met roken

Oeps:shocked:

Afgelopen jaar het voornemen gehad om te minderen qua vuurwerk voor oud en nieuw en meer tripjes te maken voor het vuurwerk. Beiden tot nu toe geslaagd:thumbsup:

Nou ik heb eigenlijk best een goed jaar gehad, alle goede voornemens die ik geplanned had, heb ik ook kunnen realiseren.
Aantal trainingen gevolgd, certificaat in de pocket, gewerkt, amper tijd gehad voor de hobby's.
Al twee jaar geen showtjes meer gezien.

Goede voornemens voor 2024, mobiliteit vergroten, vast contract, en iets meer tijd voor familie/vrienden en hobby's.

Nee geen goede voornemens. Ooit 1x gedaan om te stoppen met roken. Prima gelukt 10 jaar geleden, dat wel haha!

Al jaren hetzelfde voornemen, volgend jaar wat minder vuurwerk kopen zodat ik voor 2 uur klaar ben met stoken en nog lekker kan feesten met de familie. Ook deze keer weer niet gelukt...

Ik zie wel wat het leven weer in petto heeft.

Life is what happens to you while busy making other plans :yes:

Goede voornemens, in zekere zin gezond en stabiel het jaar doorkomen. Geen enorme dingen, doe maar eens een saai normaal jaar. Oh, wel meer feestjes doen!:D

Gezien de goede voornemens aardig snel sneuvelen al jaren lang denk ik dat ik dit jaar maar geen goede voornemens ga hebben :handsup:

Er is 1 goede voornemen met suc6 behaald! Ik ben rookvrij! Ik heb hier wel een aantal jaar over gedaan! Met tabak was ik eigenlijk al 5 jaar geleden gestopt, daarna stevig gevaped van 18mg tot 0mg nicotine! In juli dat ding weggelegd! Tot heden niet meer aangeraakt en kan er nu met gemak vanaf blijven! Geen behoefte meer aan!

Dus ja, mijn goede voornemen is het bedenken van nieuwe voornemens!

Mijn goede voornemen dit jaar is om volgend jaar toch weer meer te kopen. Ik heb een jaar geprobeerd om me in te houden en dat is echt helemaal ruk.

Ik heb nooit goede voornemens gehad voor het nieuwe jaar en dat zal ik dit keer ook niet doen. Ik ken mijzelf al goed genoeg om te weten dat ik het vervolgens na 1 januari al ben vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan