Goede aansteker voor vuurwerk

Net bij action ook maar 2 stuks gekocht daarna toch maar naar blokker gegaan en 2 combipacks gekocht knetter en bloem om de aansteker te proberen dat ging goed trouwens de bloemen waren toch wel leuk

Heeft er iemand tips om de aanstekers schoon te maken?
Je kan het namelijk niet voorkomen dat de aanstekers bij de mond zwart worden door de vonken van het lont en na een tijdje het niet meer doen.

Je kan het namelijk niet voorkomen dat de aanstekers bij de mond zwart worden door de vonken van het lont en na een tijdje het niet meer doen.

Lontje zijwaarts aansteken, dan spuit het lont niet in de mond van de aansteker en raakt dan niet verstopt

Voorzichtig schoonmaken met een staal borstel.
Ik heb een paar jaar geleden een staalborstel kunnen kopen bij de sigarenboer, wat ongeveer zo groot is als een tandenborstel.
Is eigenlijk om pijpen mee schoon te krabben, maar gasbranders kan je er ook prima mee schoonmaken.

Thnks Cornel.

ll8vw6.jpg

ik was ook al op de hoogte van koopjegadget en aanstekerwinkel.nl, mijn keus is toch gevallen op dxdeal.
Voor het ruime assortiment en spot goedkope prijzen. veel variatie in de soorten aanstekers wat toch
heel leuk is. normale vlam, stormvlam. Klik, druk of grind systeem om aan te steken. persoonlijk vind
ik de druk of klik systeem het beste, vooral als het koud is op oudjaarsdag. Dit is prettig om mee te stoken :D
de aanstekers die ik vandaag heb besteld zijn:
Jet 1300-C Butane Lighter
http://www.dx.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320#.VIIo3TGG-ao
Water-resistant Wind-proof Blue / Red Flame Gas Butane Jet Lighter - Transparent
http://www.dx.com/p/water-resistant-wind-proof-blue-red-flame-gas-butane-jet-lighter-transparent-337723#.VIIo2DGG-ao
met vriendelijke groet uit het noorden! :bye:

Laatst bewerkt:

Aangezien het altijd slim is om toch een paar aansteeklonten aan te schaffen, met een aansteeklont :)
Die kan je er precies in duwen en een beetje ronddraaien, ze werken perfect.

Back
Bovenaan