Goede aansteker voor vuurwerk

De chef's torch
Prijs: 2 euro
Waar te koop: Action (soms bij de Wibra, Kruidvat, Blokker)​
Specificaties:
Grote gastank
Is stevig (kan meerdere malen vallen zonder kapot te gaan)
Grote van de vlam is aan te passen
Komt in de kleuren zwart, zilver en rood
Heeft een veiligheidspal waarmee je de aansteker kan blokkeren

Fotos:

Video:

Ik kan niet wachtten, heb deze week mijn collectie vuurwerk aanstekers uitgebreid en aangevuld bij http://www.aanstekercenter.nl/vuurwerk-aansteker voor als het eind deze maand zo ver is.

De collectie bestaat met name uit jet flame aanstekers, deze werken het beste. Heb echter ook een paar aanstekers met een gewone vlam. Zelf vul ik de aanstekers altijd bij met aanstekergas van Swan, niet al te duur maar zeer goede kwaliteit gas.

Laatst bewerkt:
Had dit jaar 2 aanstekers van de Action (1,95 per stuk), en werkte echt perfect :D
Beste aansteker die ik ooit gehad heb.

Dat had ik moeten weten van die aanstekers bij de Action. Heb er zelf 1 bij koopjegadget.nl gekocht en dat gaat om dezelfde, alleen was die 8 euro duurder :p

Had 2 van die chef torchs gehaald bij de blokker voor 6 euro per stuk...zijn dezelfde als die ze vorig jaar bij de action hadden draai je open en zet je aan ideaal voor een showtje te fakkelen.

Had dit jaar met de WK poule van VWC de pyrotorch gewonnen, die lange. Vond hem echter niet fijn in het gebruik, ging zéééér snel leeg, maar ook gewoon de manier hoe je hem aan moet zetten vind ik erg veel handelingen. Had voor de 31e nog even snel een metal torch besteld bij koopjegadget, welke erg goed beviel! Krachtige vlam en steekt het vuurwerk makkelijk aan. Voor 12 euro een super aankoop!

Had dit jaar met de WK poule van VWC de pyrotorch gewonnen, die lange. Vond hem echter niet fijn in het gebruik, ging zéééér snel leeg, maar ook gewoon de manier hoe je hem aan moet zetten vind ik erg veel handelingen. Had voor de 31e nog even snel een metal torch besteld bij koopjegadget, welke erg goed beviel! Krachtige vlam en steekt het vuurwerk makkelijk aan. Voor 12 euro een super aankoop!

Klopt, paar keer mezelf erop betrapt dat ik het gasknopje niet terug had gezet. Denk dat dat ook de reden is dat hij bij mij snel op was. Verfer vindt ik het best een fijna torch, nadeel is wel het handelen ja.

Klopt, paar keer mezelf erop betrapt dat ik het gasknopje niet terug had gezet. Denk dat dat ook de reden is dat hij bij mij snel op was. Verfer vindt ik het best een fijna torch, nadeel is wel het handelen ja.

Het aansteken an sich is geen probleem idd, maar eerder dat je dat ding aan hebt ben je alweer een half uur verder:bonk:. Ik had ook geen idee welke handeling ik eerst moest doen, ik heb maar gedaan: On knop, gastoevoer maximaal, aansteken en vlamkeuze. Soms een beetje verwisseld en tsja ik weet eigenlijk nog niet hoe 't nu precies moet hahaha!

Ik heb er al 4 jaar lang een van de Action, model van de rechts op de foto van Thunderboy. Heerlijke aansteker nog nooit problemen mee gehad.

O dat zou mooi zijn als ze weer leverbaar zijn, zijn idd al een tijdje uit het assortiment. prima dingetje

Haal die van de Action maar. Hebben me het hele jaar nog niet in de steek gelaten. 2 euro pst. Da's geen geld al zeg ik het zelf:wink:

Back
Bovenaan