Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van deze Honest brandertjes heb ik een stuk of 10 denk ik. Perfectje aanstekers!![]()
Waar heb jij ze gehaald?
Waar heb jij ze gehaald?
Waar heb jij ze gehaald?
^^ hier had ik ze ook gehaald, er zijn er btw echt super veel en ze hebben allenmaal wel ongeveer dezelfde qualiteit dus je kan ook voor andere modellen gaan als je dat fijner vind.
Er is trouwens nu speciale Europese dx site. Misschien dat het nu sneller gaat?
Dit zag ik inderdaad ook, maar helaas moet je hier minimaal $30 kopen voor gratis verzending, anders betaal je hier €9,50 verzendkosten voor.
http://www.aanstekerwebshop.nl/941_Stormaansteker-per-stuk.html deze aansteker kost maar 2,75 en is een stuk sneller bezorgd. helaas betaal je hier wel €2,45 verzendkosten. maar dan heb je hem wel snel thuis!
Ik kan op de Haagse Markt een stormaansteker voor €1,- kopen of 3 voor €2,50.
Zit te twijfelen.. Ze zijn net als de normale aanstekers maar de "gasopslag" is dus kleiner, weet ook niet zeker of ze hervulbaar zijn. Zo wel, kan dat dan gewoon met 'normale' aanstekervulling?
Wat denken jullie? Kopen of lekker laten liggen? En zijn ze 'normaal' hervulbaar?
Oky dankje! Ik zag laatst bij de Big Bazar, toen ik daar even voor het vuurwerk keek haha, aanstekerbussen staan. Deze zijn dus gewoon geschikt voor stormaanstekers? (Er zat dacht ik wel een ventiel onderop ja)kijk of er op de onderkant een ventiel ziet
https://www.google.nl/search?q=aans...ww.yanyangroup.com%2Finstructions.htm;628;283
Als dat er zit zijn ze helvulbaar, dat is erg makkelijk en kan met normale vulbussen (butaan).
Als ze hervulbaar zijn zou ik ze sowieso kopen, 6 ofzo, want ze kunnen wel verstoppen.
Oky dankje! Ik zag laatst bij de Big Bazar, toen ik daar even voor het vuurwerk keek haha, aanstekerbussen staan. Deze zijn dus gewoon geschikt voor stormaanstekers? (Er zat dacht ik wel een ventiel onderop ja)
even een tip koop geen aanstekers op dealextreme.com ik ha er daar vorig jaar een van en die is in de handen van mijn vader uit elkaar geklapt t viel gelukkig mee want alleen de onderkant schoot er af maar dit had natuurlijk gevaarlijk kunnen zijn
Hoef niet perse aan DX te liggen..Heb namelijk ook een keer een aansteker gehad die volledig explodeerde en die kwam daar niet vandaan.![]()