Goede aansteker voor vuurwerk

Nee die linker. Verkrijgbaar in verschillende kleuren (zwart, rood, wit, zilver) Ik gebruik de mijne nu nog voor het aansteken van mijn sigaren, het gas, de kaarsen enz

Bekijk bijlage 22986
Had deze twee , de rechter nog snel ff bij Blokker gehaald maar niet gebruikt.

Heb ook beide varianten - de rechtervariant van de action - beetje een onhandig apparaat - niet geschikt voor kruitstress bij 1e gebruik ;)

De linker vind ik zelf fijner - ik heb die bij de Wibra gehaald - meen ook iets van 2 euro per stuk - zijn niet altijd in het assortiment, maar een idee om daar te kijken, mochten ze bij de action niet liggen.

Ik heb ook nog een paar kleinere en grotere varianten uit china, die werken ook perfect.

Heb er net 3 gehaald. Ze vroegen serieus om me id of ik wel 18 ben nou ik ben 24, maar je moet tegenwoordig dus 18+ zijn om een aansteker te kopen? vuurwerk is 16 en dan kan je dus niet je eigen aansteker kopen haha lekker krom.

Heb er net 3 gehaald. Ze vroegen serieus om me id of ik wel 18 ben nou ik ben 24, maar je moet tegenwoordig dus 18+ zijn om een aansteker te kopen? vuurwerk is 16 en dan kan je dus niet je eigen aansteker kopen haha lekker krom.

Misschien wilde het kassameisje je naam hebben, om je op te zoeken op facebook, omdat ze je leuk vond.

Heb ze gehaald, zien er super uit!
Kracht van de vlam is instelbaar. (zelf vind ik net onder het schroefje wel goed)
Vlam is in de kamer normaal zoals het hoort te zijn, gewoon krachtig.
Het leukste wat ik er aan vind is dat je het voetje er af kan halen, zo past die makkelijk in je broek/jas zak.
En de aanstker is op ook ''lock'' te zetten.

Voor 2 euro... echt 1 of enkele halen! In vergelijking met deze zijn de duurdere echt overbodig.
Ervaringen op het forum zijn goed. Heb er vertrouwen in!!

Groet.

Vorig jaar voor het eerst de "Chef Torch" van de Action gebruikt, wat een geweldig ding! Gebruik hem nu het hele jaar door ook binnenshuis voor de kaarsjes etc. Dit jaar even 2 er bij halen, top aansteker voor een nog betere prijs!

Back
Bovenaan