Goede aansteker voor vuurwerk

Gelukkig!

Dat voetje dat erbij zit is best wel kansloos, hij staat beter met voetje maar het voetje ziet er gewoon niet uit.
En els je hem met voetje wil aandoen zit het voetje in de weg (of heb ik nou grote handen?)

En kan ik hem ook nog opvoeren? Ik vind het vlammetje best groot en zou hem dan wat naar beneden willen doen zodat ik langer met de gas kan doen en hij wat kleiner is.

Voor 2.50*

Maar je kan er niet fout mee gaan!

En weet iemand ook hoeveel gas erin zit? Of hoe weet ik wanneer dat die vol is met gas?

Ik heb gister ook de aansteker voor 2,50 bij de kruidvat gekocht, prima ding alleen jammer dat hij uitgaat bij harde wind. Maar ik mag natuurlijk niet klagen voor 2,50.

Als het goed is zijn ze nog gewoon te koop hoor. Ik heb er meteen 3 gehaald, zijn best fijne dingen, zeker voor de prijs. Soms moet je wel moeite doen om hem te vinden in de kruitvat want veel medewerkers weten er maar weinig van af.

Even een klein vraagje.
Voor om 00:00, is een creme brulee brander beter te gebruiken dan een aansteeklont?
Zo ja, zijn er specifieke redenen waarom?

(Het gaat hier dan om de Action Chef Torch)

Mijn ervaring is dat al mijn aanstekers ( gasbrandertjes aka creme brulee branders) er mee stoppen om 00.00. Ik denk dat dit door de combinatie van vocht en kou komt...

Ik gebruik de metal-torch van aanstekerwinkel.nl geweldig goed staan ook filmpjes van op ytube je hebt daar ook een kleinere versie van die lachen om wind al is het windkracht 10

Ik heb ook zo'n aansteker van het kruitvat, en nu zag ik ergens voorbij komen dat deze op te voeren zijn.. Maar hoe??
Iemand tips? De vlam mag wel iets groter namelijk!

Had ik vermeld, van het kruitvat. Is als ik de berichten lees wel dezelfde geloof ik..
Opzich doet hij het goed de vlam mag nog wat hoger! Gr

die van de wibra is het zelfde als die van de kruitvat...
En is allen ideaal voor al dat kleine spul, voor een showtje moet je toch een groterre brander hebben. zoals de Diamond Torch van koopjegadget. die heb ik ook.
ik heb ook de metal torch van hun maar die is allang kapot.

en voor 2 euro mag ik nog niet klagen, om klein spul mee aan te steken heb er gelijk 2 gekocht..

Hij is op te voeren maar dan heb je een kleine sterschroevendraaier nodig..
weet allen niet of ik dit hier neer mag zetten, hoe dat moet..
zo ja dan doe ik dat straks wel

Gewoon kijken!

STuur mij ook even een pm want ik wil die van mij iets omlaag doen zodat hij langer mee kan, hoef ik net met een bus gas op pad.

Back
Bovenaan