Goede aansteker voor vuurwerk

De Aries es-210 zijn momenteel met 20% korting in de aanbieding:
http://www.aanstekerwinkel.nl/index...oducts_id=21&zenid=rfbf4h66kbb9dlslmls2s0bb35
es210.jpg

Sommige MetalTorches en PyroTorches zijn in de fabriek begrensd, ondanks dat ik zelf test voor verzenden gaat het toch mis en blijkt de vlam erg klein te zijn. De oplossing is simpel, haal het dopje van het vulventiel af en wip het uitstekende deel dat het draaien tegenhoud omhoog(met een mesje ofz). Nu kan de aansteker zover door draaien als je wil en zal de vlam wel heel hoog zijn. Zet hem niet te hoog, dat kan gevaarlijk zijn.

MetalTorch_aanpassing_bij_kleine_vlam.jpg

IK HOOP DAT IEDEREEN HET NOG OP TIJD MEE KRIJGT! STOOKSE!

Thnx voor de tip, ik dacht dat het aan dat ding lag dat het vlammetje zo rot was.
maar bij mij ziet de aansteker er anders uit aan de binnenkant, er zit juist groot stuk plastic in als begrenzer die er niet uitgehaald kan worden. Ik kan gelukkig wel zonder het zwarte dopje het ventiel verder draaien maar met dopje niet.

De Aries Power torch, is dat nou diegene die jij ook in filmpjes gebruikt met oud en nieuw?

Soms wel en soms niet.
Ik heb ook een grote gele gasfles brander. Die kop van dat ding hebben we uit Amerika meegenomen toen we zagen dat iedereen dit op de PGI gebruikte.

ja als je met een gwn vlam doet is niet veilig:s maar als je wilt moet je wel zippo nemen of fake zippo is ook goed en anders zon torch

vandaag bij de action deze gekocht! voor 5,19 euro!

29p92jo.jpg

De torch en vlam zijn heel groot! ideaal om showtjes te schieten!

--pyro99:bye:

DEze heb ik er ook bij, en een hoop anderre soorten.

MAar 1 klein na deel is, als je dingen 1 voor 1 wil afsteken moet je em elke keer eerst weer open draaien. en als je klaar bent weer dicht draaien, anders blijft die aan staan.

Maar als je een showtje neer wil zetten, is dit de ideale budget torch..

Ik heb net 2 mooi torches gekocht bij de wibra.....

1,99 per stuk, en ik vind ze suppergoed.
vooral voor de prijs, en zijn absuluut geen lompe goepkope dingen.
ok zijn wel goedkoop maar zo voellen ze niet
IMG_2866.jpg

Ja is gewoon hervulbaar...
ik maak wel ff een foto.
IMG_2875.jpg beetje waazig maar is gewoon hervulbaar.
En dat voor 1,99

Back
Bovenaan