Goede aansteker voor vuurwerk

Ik heb zo'n klein aanstekertje uit België meegenomen. Het is wel een jet lighter.
Alleen ik heb een probleem, hij geeft voor nog geen seconde gas en dan stopt hij ermee, af en toen komt er een vuurtje alleen dan stopt het gas meteen. Iemand die weet hoe je dit oplost?

Die van de gamma heb ik jaren geleden ook al een keer gehaald.

ik heb er 3 gehad omdat de anderre 2 gewoon lek waren.. natuurlijk direct een nieuwe gekregen, maar 2 keer achter elkaar lek zijn. uit de verpaking ,zegt al genoeg van de kwaliteid..

vorig jaar heb ik een creme brander gekocht bij de action voor 5 euro.
kheb er totaal geen problemen mee gehad :)

Ik heb zo'n klein aanstekertje uit België meegenomen. Het is wel een jet lighter.
Alleen ik heb een probleem, hij geeft voor nog geen seconde gas en dan stopt hij ermee, af en toen komt er een vuurtje alleen dan stopt het gas meteen. Iemand die weet hoe je dit oplost?

Nieuwe kopen...!

De crème Brulee brander van de action van 5 euro is zeer goed, gebruik hem almeer dan een jaar..!!

Iemand ervaring met de Aries ES-110 Aansteker?
aries-es-210.jpg

Ik had vorig jaar 2 crème brûlée branders gekocht bij de action allebij kapot gegaan vorig jaar. net de pyro torch besteld hoor goeie berichten er over.

Ik had twee extra brandertjes gekocht. Twee van die kleine. Nja, steek pas een grondbloem aan flikker ik me aansteker mee het veld in... Onvindbaar! :frusty:

Dus ik heb nu nog drie mini branders en een Pyrotorch!

Bekijk bijlage 15175 Bekijk bijlage 15176
Ik heb vandaag deze binnen gekregen.
Ik heb deze aansteker gekocht op www.viscolontkopen.nl voor €7,25,-
Alleen is dat grijze al los ik weet niet of dat hoort?

volgens mij hoort dat niet die van mij in idergeval niet maaaar ik wil je niet teleur stellen ik heb hem vorig jaar gekocht en ik vind het een ... ding door het vonken van het lotje krijg je binnen in roet door het roek maakt hij geen onsteking ( vonkje ) meer dus als hij al kapot gelevert is zou ik hem terug stuuren en geld terug vragen ik heb nu zelf een crème Brulee brander van de action gekocht volgens mij was die 6 euro succes
( bij de zelfde winkel gekocht )

volgens mij hoort dat niet die van mij in idergeval niet maaaar ik wil je niet teleur stellen ik heb hem vorig jaar gekocht en ik vind het een ... ding door het vonken van het lotje krijg je binnen in roet door het roek maakt hij geen onsteking ( vonkje ) meer dus als hij al kapot gelevert is zou ik hem terug stuuren en geld terug vragen ik heb nu zelf een crème Brulee brander van de action gekocht volgens mij was die 6 euro succes
( bij de zelfde winkel gekocht )
Als ik het dopje eraf hal dan merk je dat er wel speling erop staat.
En over dat roet dat ligt er toch aan hoe je je aansteker houdt?

Als ik het dopje eraf hal dan merk je dat er wel speling erop staat.
En over dat roet dat ligt er toch aan hoe je je aansteker houdt?

de kop kan ik iets bewegen inderdaat
je kan best gelijk hebben dat het ook ligt aan hoe je je vuurwerk af steek ik denk ook aan de hoeveelheid ha ha ha ik hoop dat jij er wel plezier aan heb
op de helft van oud en nieuw vorig jaar moets ik overstappen op een andere aansteker

Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede aansteker. Ik heb een metaltorch die er mee stopt zodra er ook maar iets van verbrand spul in de buurt komt. Schiet dus niet op met oudjaar. Iemand tips voor iets anders?

Ik denk dat veel aanstekers zullen hebben. Ik koop zelf altijd gewoon een stuk of 4 goedkope aanstekers (2.15 dollar p/s met bulkkorting) en als ie er mee ophoudt een nieuwe pakken. Als je tijd hebt spoel je dat "mondje" gewoon even door met water en laat je hem drogen.

Gisteren bij de action aansteek lonten gekocht 4 voor 0,39 cent kon ik niet laten liggen.

Back
Bovenaan