Goede aansteker voor vuurwerk

Sommige MetalTorches en PyroTorches zijn in de fabriek begrensd, ondanks dat ik zelf test voor verzenden gaat het toch mis en blijkt de vlam erg klein te zijn. De oplossing is simpel, haal het dopje van het vulventiel af en wip het uitstekende deel dat het draaien tegenhoud omhoog(met een mesje ofz). Nu kan de aansteker zover door draaien als je wil en zal de vlam wel heel hoog zijn. Zet hem niet te hoog, dat kan gevaarlijk zijn.

MetalTorch_aanpassing_bij_kleine_vlam.jpg

IK HOOP DAT IEDEREEN HET NOG OP TIJD MEE KRIJGT! STOOKSE!

Bedankt voor deze tip.
Heb net de proef op de som genomen en twee stuks weer werkend gekregen terwijl ze al jaren in de keukenla lagen. Heb het rubberen ringetje (begrenzer) verwijderd, het ventiel verder opengedraaid, doen het nu weer prima.

Houd wel rekening met de feesdagen, had vorige jaar een bestlling gedaan op 9november en kwam de 23ste pas aan. Vandaar dat ik vress dat me bestelling nu net te laat is.

Zijn die aanstekertjes er weer bij de Primera? Vorig jaar wel, maar of ze er dit jaar (weer) zijn weet ik niet.

~Leendert97

Tromgeroffel......

Vanaf a.s. Maandag zijn de welbekende rode gasbranders bij De Wibra weer te koop voor maar €1,99 !!
Uitstekende prijs als je het mij vraagt omdat je tegenwoordig zelfs voor de Chinese aanstekers (bv. DealExtreme) meer dan €2,- moet neerleggen. Pak dus je kans !

Tromgeroffel......

Vanaf a.s. Maandag zijn de welbekende rode gasbranders bij De Wibra weer te koop voor maar €1,99 !!
Uitstekende prijs als je het mij vraagt omdat je tegenwoordig zelfs voor de Chinese aanstekers (bv. DealExtreme) meer dan €2,- moet neerleggen. Pak dus je kans !

Zijn wel aardige aanstekers,maar die van mij waren alle 2 al kapot na een uurtje.:bonk:

Back
Bovenaan