Goede aansteker voor vuurwerk

Advies is dan om de zwarte te nemen, want deze heeft een soort van rubberen coating.
En de anderren niet..

Gebruik zelf een met een verloop stuk ,
Heel handig voor bijvoorbeeld : Vuurwerk af te steken met korte lont !

Echt heel handig ding !!

Voor mensen die nog aansteker gas nodig hebben.

Bij de blokker in week 50 kosten de bussen van 300 ml maar 0.95 cent!

Dan is die 95 cent voor 300 nog wel goedkoper omgerekend :p

Niet iedereen zoals ik heeft een action in de buurt drm :)

Heb de aansteker van de Wibra vandaag ook gekocht en uitgetest op wat klein vuurwerk:) Conclusie: Voor het geld echt een goede aansteker. Misschien volgende week nog maar een meenemen.

Ik had die aansteker van de Wibra ook al gezien in de folder, maar tot wanneer zijn ze nog te krijgen? Ben van plan om morgen even te gaan kijken. Die aansteker op de vorige pagina heb ik ook besteld (Ebay, 2 euro nogwat)

Edit: ik bedoel de mini gasbrander van Koopjegadget van de vorige pagina, die heb ik ook besteld..

Heb vandaag bij het Kruidvat exact dezelfde aansteker gekocht als die van de Wibra.
Prima aansteker, niet te groot. Past precies goed in de hand en is niet zwaar.

Ik heb gehoord dat die zippo blue heel
Moeilijk aan gaat, je moet het gas er eerst een seconde uitlaten lopen voordat hij dan brandt, niet echt ideaal.

Is die aansteker van de Kruidvat het zelfde als die van de Wibra? Ook even duur?

Edit: Bij de Kruidvat is hij 2,49. Ik ben er eigenlijk niet tevreden over, want de vlam is absoluut niet windbestendig! Bij het eerste beste zuchtje wind is de vlam al weg in tegenstelling tot een andere aansteker die ik heb.

Hoop dat het aan mijn exemplaar ligt, ik ga wel even terug om hem te ruilen,

Laatst bewerkt:
Bij de kruitvat mijn exemplaar voor 2.50 gekocht! Die dozen wisten niet wat een creme brulee (schrijf ik het goed) brander was maar naar een kwartier zoeken door mij zelf heb ik hem!
Hij ziet er goed uit,stevig en een makkelijke safety+makkelijk in te drukken knop.

Jammer dat ik net lees dat hij niet wind bestendig is.

EDIT Als ik er pas op blaas gaat het vlammetje uit, heb hem net even flink heen en weer geschut geen last.

EDIT 2
Ik had hem op de laagste stand.

Ik heb mijne teruggebracht omdat hij het niet goed deed. Heb (zonder bonnetje!) gelijk een nieuwe gekregen. Deze doet het prima!

Back
Bovenaan