Goede aansteker voor vuurwerk

Doet deze het ook,als het buiten vriest?Klinkt misschien dom,maar die van mij deed het nooit als het koud was buiten.:p

ik heb precies de zelfde creme brander als vinnie al zei
deze heb ik bij de action weg voor maar 5 euro
en ik heb ook altijd mijn zippo bij me, deze is wat duurde in aanschaf
hij is 30 euro namelijk en dat was de goedkoopste die er bij was

Ik heb al de nodige aanstekers geprobeerd van o.a. koopjegadget en pyroshop. Deze steekt er met kop en schouders boven uit.

http://azarius.nl/headshop/smoking_accessories/lighters/lighter_hyper_torch/

Bekijk bijlage 9317

Hij kost overigens maar 6.75

Begin volgende week krijg ik de opvolger van deze binnen, die zal dan te bestellen zijn op www.aanstekerwinkel.nl. Die hypertorch had wel wat kinderziektes naar mijn idee. Voor vuurwerk zou ik hem niet direct aanbevelen. Paar euro meer heb je een metaltorch. Daar kan je mits je een beetje zuinig erop ben jaren mee doen.

Ik heb sinds vorig jaar de Metal torch gekocht via koopjegadget.nl en ben er zeer tevreden mee. Erg betrouwbaar en ik heb er heel oudjaarsdag mee kunnen stoken zonder aanvullen alleen voor de zekerheid voor twaalf uur nog even aangevuld. Ook met koud weer gaat hij gewoon goed aan.

Ik wou dit jaar de zippo blu kopen, iemand hier ervaringen mee? Zit overigens wel een prijskaartje aan; 60 euro.

Ik wou dit jaar de zippo blu kopen, iemand hier ervaringen mee? Zit overigens wel een prijskaartje aan; 60 euro.

Ik zou zelf nooit zo een dure aansteker kopen voor vuurwerk, je krijgt er altijd kruitresten op in de loop der tijd. Dan is 60 euro veel geld. Kan je beter een flinke torch kopen voor 30 euro of een paar metaltorches.

Ik zou zelf nooit zo een dure aansteker kopen voor vuurwerk, je krijgt er altijd kruitresten op in de loop der tijd. Dan is 60 euro veel geld. Kan je beter een flinke torch kopen voor 30 euro of een paar metaltorches.

Mijn motto:
bij ieder nieuwjaar een fijne meharis sigaar. mede voor het aansteken van vuurwerk

Mijn motto:
bij ieder nieuwjaar een fijne meharis sigaar. mede voor het aansteken van vuurwerk

Dat is natuurlijk top als dat werkt voor jou. Als je, ik noem maar ff wat voor 2 ruggen vuurwerk weg loop te stoken ben je die vanille stink sigaren ook wel zat hoor.

Back
Bovenaan