Goede aansteker voor vuurwerk

Heeft een van jullie ervaring met een crosslighter? Dat zijn plasma aanstekers. Daar komt geen vlammetje bij te pas. Gewoon aan de oplader en klaar...

Bekijk bijlage 50992
Bekijk bijlage 50993

Ja daar heb ik ervaring mee, het principe lijkt inderdaad handig omdat je ze kunt opladen. In de praktijk is het echter niet echt handig, vooral omdat je het lontje er precies in moet houden. Je moet dus altijd die lontjes los pulken en als je iets afsteekt wat op de grond staat zoals een single shot is het helemaal een gepriegel. Zou er dus geen halen.

Noem me gek maar ik heb er weer een bij :bonk:
Wilde deze ook proberen (de rechtse op de foto)
Weegt er licht maar is weer wel wat groter als de andere 2.

20191223_183231.jpg

Belflame quattro torch van koopjegadget dikke vlammenwerpers!

Helaas vielen ze met oud en nieuw heel erg tegen. Al na een half uur gebruik gaan ze niet meer in 1x aan en daarna moet je steeds vaker drukken voor ze aan gaan. Sommige vlam mondjes gaan haperen anderen stoppen ermee. Ik denk dat ze de eigen hitte niet aan kunnen.

Zonde van me geld.

Afgelopen oud en nieuw heb ik het volgehouden met 1 aansteker van de action. 1,79 kosten ze.
Omdat ik alle lonten vanaf de zijkant aanstak had ik geen roet op me aansteker��

Ik heb dit jaar een stormaansteker bij de vuurwerkbunker gekocht. Dat ding is/was ideaal. Op 2 januari werd mijn broek gewassen, aansteker zat er nog in :bonk:
Maar wat bleek : hij werkte na de wasbeurt nog steeds uitstekend!

Screenshot_1.png

20200112_135033.jpg heb een vuurwerk torch dit jaar aangeschaft..echt ideal. Meest blije ben ik nog met het vingerlampje wat er makkelijk omheen kan. Een lampje is echt perfect je ziet precies welk deel van de lont je aansteekt :)

Als ik zou moeten kiezen ga ik voor de atomic quattro torch. Heerlijk 4 pits aansteker die het uitstekend doet en ook nog eens lekker in de hand ligt. Heb er afgelopen jaar 4 van gekocht en ze doen het nog allemaal.

Vorig jaar deze gekocht. Niet de goedkoopste, maar wat mij betreft echt elke euro waard. Top kwaliteit, enorm grote vlam. Verstelbaar in 1 of 2 vlammen en zit ook een lock knop op. Werden toen verkocht tijdens de Zena Trophy en staan ook op de Luypaers Merchandise site.

Screenshot_20201024-151404_Gallery.jpg

Screenshot_20201024-151414_Gallery.jpg

Als die torch van Zena nog eens in de aanbieding komt neem ik die misschien wel mee, voor nu vind ik hem te duur, dan hou ik het bij die van de Action ��

Vorig jaar deze gekocht. Niet de goedkoopste, maar wat mij betreft echt elke euro waard. Top kwaliteit, enorm grote vlam. Verstelbaar in 1 of 2 vlammen en zit ook een lock knop op. Werden toen verkocht tijdens de Zena Trophy en staan ook op de Luypaers Merchandise site
Luypaers_lighter_B_1.png

Dit is ook een handige en fijne aansteker.
https://zena-luypaers.com/luypaers/accessories/luypaers-torch-black/?2
Kijk wel even op Aliexpres, want daar zijn ze voor veel minder te koop.

Ook ideaal om sigaren mee aan te steken trouwens, vooral die uit Cuba.

Back
Bovenaan