Goede aansteker voor vuurwerk

Hij is binnen hoor de rode torch:D
Lijkt veel op mijn andere van vorig jaar maar deze is net weer wat slanker en klikt direct aan en ligt lekker in de hand.
Ze zijn in vele kleuren verkrijgbaar maar vond rood wel mooi.

Bekijk bijlage 47646
Bekijk bijlage 47647
Bekijk bijlage 47648

Waar koop je de rode, denk dat ie zonder het voetje, dat kan er af? Nog net in je broekzak past?

Die van action koop ik niet meer wat een mini vlammetje zeg.

Waar koop je de rode, denk dat ie zonder het voetje, dat kan er af? Nog net in je broekzak past?

Die van action koop ik niet meer wat een mini vlammetje zeg.

Schrik niet van de prijs want hij is wel duur.
Maar als je hem eenmaal heb wil je echt nooit meer wat anders.
Ja zelfs met voetje past hij nog in je broekzak.

20191120_153256.jpg

Ja het voetje kan eraf.
En is dan ook een stuk lichter.
Even dat schuimplaatje eraf halen op de bodem daar zit 1 schroefje dan stalen plaatje weghalen daar zit nog 1 schroefje en dan kan het voetje eraf.

20191120_154108.jpg
20191120_154611.jpg

Verschil met een action of jumbo aansteker.

20191120_154724.jpg

Verschil in vlam is behoorlijk.

20191120_155106.jpg

Hoop dat je er wat aan heb:wink:

Schrik niet van de prijs want hij is wel duur.
Maar als je hem eenmaal heb wil je echt nooit meer wat anders.
Ja zelfs met voetje past hij nog in je broekzak.

Bekijk bijlage 49123

Ja het voetje kan eraf.
En is dan ook een stuk lichter.
Even dat schuimplaatje eraf halen op de bodem daar zit 1 schroefje dan stalen plaatje weghalen daar zit nog 1 schroefje en dan kan het voetje eraf.

Bekijk bijlage 49124
Bekijk bijlage 49125

Verschil met een action of jumbo aansteker.

Bekijk bijlage 49126

Verschil in vlam is behoorlijk.

Bekijk bijlage 49127

Hoop dat je er wat aan heb:wink:

goed verhaal joh...
maar waar koop je het dan?

Phoe vrij prijzig innd. Maar als hij het goed doet... why not he!?

Ik heb al een tijdje een grote creme brulee brander, met een draaiknop achterop. Niet echt heel handig maar hij doet het super, en blijft goed aan zodra je meerdere dingen tegelijk afsteekt (denk aan pijlenrek met 6 pijlen). Te verkrijgen bij de hanos, makro etc.

Ja ik heb hem nog niet zo lang dus moet er eerst nog een keer oud en nieuw mee door zien te komen.
Maar de vlam is groot genoeg dus uitgaan door lontjes lijkt me niet.
En zeker al met gespeeld en aangestoken en gaat gewoon heerlijk ligt lekker in de hand.

ik heb die van de action Al jaren en hij doet het nog steeds dus wat mij betreft kwaliteit 10 prijs 10.

Vorig jaar bij de Kruidvat 3 stormaanstekers voor een paar euro op de kop getikt maar had er aan 1 genoeg. Duurdere stormaanstekers begaven het al veel sneller.. Ik heb er nog 2 gelukkig en ze komen dit jaar vast weer in de actie.

Ik zoek een lange stormaansteker, iets van 60 - 70 cm lang.

Beetje model onkruid brander maar dan verfijnd.

Iemand wel eens zo iets gezien?

Ben benieuwd!

Niet meer die van de action.... goedkoop is duurkoop. Elk jaar betrap ik me erop dat ik deze heb en om 00:00 uur in de stress de aanstekers het niet meer doen....

Heb hier 2 van besteld bij koop je gadjet.nl voor 00:00 werken altijd perfect, vorig jaar 1 uitgeleend aan een kameraad en die presteerde hem te slopen in de zelfde nacht, dus ff nieuwe besteld voor dit jaar:)

image.jpg

Ik heb dit jaar weer de Action Chef Torches, goedkoop en werken prima. Direct wat extra ingeslagen want vorig jaar greep ik mis :D

Top dingen!

Heeft een van jullie ervaring met een crosslighter? Dat zijn plasma aanstekers. Daar komt geen vlammetje bij te pas. Gewoon aan de oplader en klaar...

Classic-Palette-Open-1.png
Flex-Silver-Bend.jpg

Back
Bovenaan