Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb hier wel een aantal vragen over aanstekers aangezien ik altijd aan het hannesen ben met die dingen of het nou die dure is van Zena met pistol greep of dat crème brulee torch van de action.
Als ik er 1 koop gaat het goed totdat hij gevuld moet worden dan begint de narigheid.
Ik laat de aansteker eerst ontluchten.
Aanstekerstand niet op de volle vlam laten staan.
Dan een aantal sec de gasbus goed in de aansteker drukken zonder dat er valse lucht aangezogen wordt(aansteker op z’n kop).
Dan een aantal minuten acclimatiseren en dan zou hij het weer goed moeten doen, nou bij mij werken ze dan voor geen meter meer…
Nou weet ik niet of het aan mijn gas ligt of aan mijn talent?(onkunde in dit geval)
Gaat het bij jullie wel (altijd) goed?
Als zo’n action ding het niet meer doet voor 2 euro vind ik het niet zo erg maar ik heb ook nog wat duurdere liggen zoals die pistoolgreep van Zena en dat vind ik toch eigenlijk wel heel erg zonde want na het vullen zijn er denk 5 lonten mee aangestoken toen ik hem al bagger zat was.
Ik hoop dat ik zo wat wijzer ga worden wat betreft aanstekers vullen
Vullen is soms best lastig bij bepaalde aanstekers,
En dan krijg je ook nog eens 15 verschillende pinnetjes meegeleverd bij de gasfles, waarvan er meerdere lijken te passen![]()
Mijn aansteker staat altijd haaks op de lont om het zo even te zeggen, het is ook niet het probleem dat de kop van de aansteker vies is maar dat je na het vullen 10 keer moet drukken voor een vlammetje die vaak ook nog “sputtert” of erg zwak is.
Ik vind het wel lastig uit te leggen in worden maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Mijn aansteker staat altijd haaks op de lont om het zo even te zeggen, het is ook niet het probleem dat de kop van de aansteker vies is maar dat je na het vullen 10 keer moet drukken voor een vlammetje die vaak ook nog “sputtert” of erg zwak is.
Ik vind het wel lastig uit te leggen in worden maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Houd je de vulbus en aansteker wel op zijn kop tijdens vullen? Je moet de vloeistof in je aansteker krijgen, niet het gas![]()
Ik had wel eens last toen het zo koud was dat het gas er niet uit kwam.
Nadat hij opgewarmt was in mijn broekzak deed hij het weer.