Goede aansteker voor vuurwerk

Gewoon niet leuk meer, vandaag een paar extra gescoord. Nadat ik eerst bij 3 Actions en 2x Kruidvat was geweest, besloten om een Big Bazaar te bezoeken. Uiteindelijk daar een paar aanstekers gescoord. Het mandje was bijna leeg.
Maar uiteindelijk wordt mijn geduld toch beloond met mooie camouflage aanstekers.

Heb inmiddels gasbranders van koopjegadget, action, kruidvat en big bazaar. Dit jaar is kijken welke aansteker het het langste volhoudt.

Hoe vind jij die werken Rdam? Ik had ze afgelopen jaar ook maar heb er die dag 4 'versleten'.

Hoe vind jij die werken Rdam? Ik had ze afgelopen jaar ook maar heb er die dag 4 'versleten'.

Ikzelf gebruik ze ook af en toe maar vind de vlam veel te klein dus te dichtbij de lont waardoor de aansteker vaak weigert.
Ik hou van grote vlam zoals je in mijn andere post kan zien paar pagina's terug.
En heb nu weer zo een variant besteld om uit te testen.
Namelijk deze.

Bijlagen

• Screenshot_20190929-231123_Gallery.jpg
    Screenshot_20190929-231123_Gallery.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 0
Voor het grotere werk, ontsteekt automatisch. Word in America veel gebruikt bij shows en demo's.

Bernzomatic

bernzo.jpg

Het aansteker topic

Het aansteker topic

Zijn de action gasbranders er weer? Heb je een aansteker die je echt niet kan missen voor oud en nieuw? Ken je een goede site of winkel waar je mooie aanstekers kan krijgen? Of is er een aansteker die naar 1 rotje al weer kapot is? Hier kan je het kwijt!

Dit topic is voor alles wat over aanstekers gaat!

Hij is binnen hoor de rode torch:D
Lijkt veel op mijn andere van vorig jaar maar deze is net weer wat slanker en klikt direct aan en ligt lekker in de hand.
Ze zijn in vele kleuren verkrijgbaar maar vond rood wel mooi.

20191009_143134.jpg
20191009_143417.jpg
20191009_142928.jpg

Back
Bovenaan