Heb 3 jaar geleden die branders van de action gehaald. Top dingen werken nog steeds goed .
En waarmee hervul je de aanstekers dan? Gewoon met het aanstekergas van de action?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb 3 jaar geleden die branders van de action gehaald. Top dingen werken nog steeds goed .
En waarmee hervul je de aanstekers dan? Gewoon met het aanstekergas van de action?
Heb hier de hele collectie van eurojet, in mijn ogen de beste!
Vorig jaar onderstaande ook gebruikt voor Carbid. Maar werkt ook goed voor vuurwerk. Deze kan op zon gasbug van een gas toestel. Die gasbus kun je wel bij de action krijgen. Voordeel is dat je deze aan kunt laten staan en doet vrij lang met zon gasbus. Op diverse chinese sites voor 5 a 6 euro te krijgen.
Bekijk bijlage 40278
Kan je misschien een foto maken? Ben erg benieuwd![]()
Vorig jaar onderstaande ook gebruikt voor Carbid. Maar werkt ook goed voor vuurwerk. Deze kan op zon gasbug van een gas toestel. Die gasbus kun je wel bij de action krijgen. Voordeel is dat je deze aan kunt laten staan en doet vrij lang met zon gasbus. Op diverse chinese sites voor 5 a 6 euro te krijgen.
Bekijk bijlage 40278
Vond het overbodig om een topic aan te maken voor mijn vraag. Maar hoe maken jullie de aanstekers schoon? Is er überhaupt een manier om dit goed te doen met het gewenste effect?
Gister veel cat 1 gestookt met nieuwe aanstekers en zie dat er best wel wat vuil in komt te zitten. Nu doen ze het nog prima, maar ik wil graag voor de 31e al mijn aanstekers op orde hebben. Wie kan mij/ons helpen?
Wd40 erin spuite
Hierbij mijn vuurwerkaanstekers. Mijn favoriete aansteker zien jullie linksboven. Dat is een vierpitter van het merk Honest, met verreweg de sterkste vlam. Afgelopen O&N was ik thuis mijn toenmalige 2 aanstekers vergeten. Heb begin januari meteen een paar aanstekers besteld en in de winkel gehaald. Nu heb ik alvast sommige dubbele in de auto liggen, mocht ik het weer ergens anders gaan vieren. Mag niet nog een keer gebeuren, wat een gekloot was dat toen zeg.Bekijk bijlage 40188
Vond het overbodig om een topic aan te maken voor mijn vraag. Maar hoe maken jullie de aanstekers schoon? Is er überhaupt een manier om dit goed te doen met het gewenste effect?
Gister veel cat 1 gestookt met nieuwe aanstekers en zie dat er best wel wat vuil in komt te zitten. Nu doen ze het nog prima, maar ik wil graag voor de 31e al mijn aanstekers op orde hebben. Wie kan mij/ons helpen?
Bij de Kruidvat hebben ze vanaf dinsdag de jetflame voor 2 euro!
Heb je misschien een linkje waar ik dit kan vinden? Heb op de site van de kruidvat gekeken, maar kan zo snel niks vinden.
Alvast bedankt.