vuurwerkduiven
VWC lid
Het is pas 2000x genoemt hier maar nogmaals action aansteker 1.85
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is pas 2000x genoemt hier maar nogmaals action aansteker 1.85
Die zijn uit het assortiment helaas...
Heb deze afgelopen week nog ingeslagen, bij ons ligt die in een actiebak bij het vuurwerk
Kruidvat heeft rode Jet Flame aanstekers nu op voorraad! 2 euro met een navulflesje erbij!
Top Materiaal!
hoe doen die plasma aanstekers het?
of is die meer voor de shine dan echt bruikbaar?
Heb ze nooit gebruikt maar kan zo al zien dat het 3x niks is
1: omdat je de lont er echt tussen moet houden dus veel te dicht bij.
2oordat je de lont er zo dicht ophoud ben je continu dat ding aan het schoonmaken.
3: ik vind een grote vlam gewoon mooier en binnen 4 seconden gevuld ipv je aansteker weet ik et hoe lang aan stopcontact te moeten aansluiten.
Is gewoon weer een hype waar mensen geld mee verdienen en idd meer shine dan gebruiksgemak.
Bekijk bijlage 42932
3 aanstekers bij het kruidvat op de kop getikt. Inclusief navullingen en dat voor 1,99 per stuk. Geen geld
Zien er hetzelfde uit als de Jumbo variant, wel handig dat ze doorzichtig zijn.
Vraag me af wat voor kwaliteit die aanstekers hebben van de jumbo en Kruidvat. Die van de action zijn super
Vraag me af wat voor kwaliteit die aanstekers hebben van de jumbo en Kruidvat. Die van de action zijn super
Kruidvat/Jumbo/Action allemaal dezelfde kwaliteit, ik heb het idee dat die van de kruidvat beter aangaat. Die van de Action moet ik soms vaker klikken. Ik had ze ook van de Action maar die kreeg ik niet gevuld. Geen idee waarom.
Heb ook bij de Kruidvat een paar reserve aanstekers gehaald
Bedankt voor de tip hier op het forum![]()