Goede aansteker voor vuurwerk

hoe doen die plasma aanstekers het?
of is die meer voor de shine dan echt bruikbaar?

Heb ze nooit gebruikt maar kan zo al zien dat het 3x niks is
1: omdat je de lont er echt tussen moet houden dus veel te dicht bij.
2:doordat je de lont er zo dicht ophoud ben je continu dat ding aan het schoonmaken.
3: ik vind een grote vlam gewoon mooier en binnen 4 seconden gevuld ipv je aansteker weet ik et hoe lang aan stopcontact te moeten aansluiten.
Is gewoon weer een hype waar mensen geld mee verdienen en idd meer shine dan gebruiksgemak.

Heb ze nooit gebruikt maar kan zo al zien dat het 3x niks is
1: omdat je de lont er echt tussen moet houden dus veel te dicht bij.
2:doordat je de lont er zo dicht ophoud ben je continu dat ding aan het schoonmaken.
3: ik vind een grote vlam gewoon mooier en binnen 4 seconden gevuld ipv je aansteker weet ik et hoe lang aan stopcontact te moeten aansluiten.
Is gewoon weer een hype waar mensen geld mee verdienen en idd meer shine dan gebruiksgemak.

Ook zeer beroerde dingen om je sigaren mee aan te steken.
En ook daarvoor gebruik ik een brander, zit je ook niet te klooien als je een Cubaanse sigaar aan wilt steken.

FD77ABAF-BE8A-4BAD-86F1-AB0E3880B7B5.jpg

3 aanstekers bij het kruidvat op de kop getikt. Inclusief navullingen en dat voor 1,99 per stuk. Geen geld :)

Zien er hetzelfde uit als de Jumbo variant, wel handig dat ze doorzichtig zijn.

Vraag me af wat voor kwaliteit die aanstekers hebben van de jumbo en Kruidvat. Die van de action zijn super

Ik heb ook dezelfde aansteker als hierboven maar dan van jumbo.
Zijn goede aanstekers alleen door de relatief kleine vlam snel vuile monding.
Daarom gebruik ik toch liever een grotere torch.
Maar zo een voor kleine stookspul en als reserve op zak is altijd handig.

Vraag me af wat voor kwaliteit die aanstekers hebben van de jumbo en Kruidvat. Die van de action zijn super

Kruidvat/Jumbo/Action allemaal dezelfde kwaliteit, ik heb het idee dat die van de kruidvat beter aangaat. Die van de Action moet ik soms vaker klikken. Ik had ze ook van de Action maar die kreeg ik niet gevuld. Geen idee waarom.

Kruidvat/Jumbo/Action allemaal dezelfde kwaliteit, ik heb het idee dat die van de kruidvat beter aangaat. Die van de Action moet ik soms vaker klikken. Ik had ze ook van de Action maar die kreeg ik niet gevuld. Geen idee waarom.

Je kan ook beetje spelen met het stroomdraadje in de monding zodat hij wel goed aangaat

Heb ook bij de Kruidvat een paar reserve aanstekers gehaald :D
Bedankt voor de tip hier op het forum :)

Ja goed spul voor weinig :D Inclusief navulling, top dus :cool:

* edit
Mochten de navullingen op zijn dan kan je ook deze bussen gebruiken om bij te vullen.

3-gasbussen-600.png

Te koop bij de action, alweer voor heel weinig ;)

Back
Bovenaan