Ghostbuster

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6617
Artikelnaam: Ghostbuster
Bruto Gewicht: 12000 gram
Netto kruitgewicht: 1812 gram
Aantal schoten: 133 schoten
Effectomschrijving: Voor een heel speciaal begin van het nieuwe jaar! Laat je meenemen in een spook-achtig mooi verhaal. Als de klok 12x heeft geslagen lijkt het te gaan spoken in de straat.... Aanschouw dit vuurwerk spektakel en probeer niet te vaak te schrikken!
Tijdsduur: 75 sec.
Kartoneenheid: 2/4
Adviesprijs: € 129,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6617-Ghostbuster-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit net die demo te kijken van wolff. Vind deze toxh anders overkomen daar dan op de film hier.. mis kleur? Of zie ik het verkeerd

Ik zou nog even wachten op de goede beelden van de demonstratie. De beelden van de VWC livestream op Facebook wil nog wel eens een vertekend beeld geven. Gelukkig zijn er ook altijd goede beelden later beschikbaar hier op het forum. Pas dan heb je een goed beeld van hoe het product nou echt is. Valt me wel op dat van de Wolff demo nog geen goede beelden verder te vinden zijn hier (niet alleen door VWC maar ook niet door anderen die er waren).

Valt me sws op dat er relatief weinig over de nieuwe items getikt wprdf.
Zit idd ook te wachten op ander beeld en op reactie van mensen die er live bij waren

Die plotselinge fallings leaves is echt gaaf...Al had ik bij een cake met naam ghost wat ghost effecten verwacht. Mooie cake, erg varierend...Leuk :)

Zojuist op de demo van de Avri gezien. Als dat productie was dan is echt een geweldige box. De burst van deze bak was echt bruut! Naar mijn gevoel de meest complete en vette compound van Wolff. Deze gaat op mn lijst van volgend jaar

Ook net gezien bij de Avri. Zal eens vragen of dit productie was, want wat was deze box enorm goed zeg. Op deze manier dost hij zeker niet onder van een 30mm profbox.

Back
Bovenaan