Evo Bomber [Compound]

Op het filmpje wat in Duitsland is gemaakt is ie zeker al beter! Als ie nou gewoon zo presteert met de productie dan heb je een geweldig blokje en zeker voor de freakprijs.

wat ik ooit begrepen heb
doet evo minder kruit in de sample,s
zodat de productie beter is.
ik heb er nog steeds alle vertrouwen in
Dat is eerlijk gezegd net zo belachelijk als opgepompte samples. Bovendien, waarom zou je je producten slechter voorstellen dan ze eigenlijk zijn? Mede daarom twijfel ik eraan of dat wel echt zo is..
Is het nou echt teveel gevraagd om op demo's de producten gewoon te schieten zoals ze zijn? Batchverschillen daar gelaten, dat heb je niet altijd in de hand..

Verschil in spreiding tussen eerste en laatste filmpje is toch wel groot vind ik persoonlijk. Voor mij een reden om het bestellen nog effe uit te stellen. Maar zeker een kanshebber, door de vette kleuren :)

Dat is eerlijk gezegd net zo belachelijk als opgepompte samples. Bovendien, waarom zou je je producten slechter voorstellen dan ze eigenlijk zijn? Mede daarom twijfel ik eraan of dat wel echt zo is..
Is het nou echt teveel gevraagd om op demo's de producten gewoon te schieten zoals ze zijn? Batchverschillen daar gelaten, dat heb je niet altijd in de hand..

Verschil in spreiding tussen eerste en laatste filmpje is toch wel groot vind ik persoonlijk. Voor mij een reden om het bestellen nog effe uit te stellen. Maar zeker een kanshebber, door de vette kleuren :)

Niet helemaal mee eens...... ik zie liever persoonlijk cakes die hetzelfde of net wat minder presteren dan opgepompte sampjes waarvan we zeker weten dat ze zo niet komen.
Alle andere jaren is het zo altijd gegaan met evo, en naar mijn mening is het nagenoeg altijd goed gegaan en geloof me als er iemand achter die chinezen aan zit dan is het Marchel wel.

Geen Transbomber maar Evo Bomber dit jaar. Mooie kleuren en de crackling willows komen op het laatste filmpje best goed over.

Die worden dan wsl elektrisch ontstoken. Vooral als per twee word geschoten zie je ze wel eens wachten, als een cake te snel of totaal niet loopt tov de andere met het ontsteken.

Dit jaar 2 maal besteld. Waarschijnlijk 2 tegelijk, maar wel een afstandje uit elkaar. Erg benieuwd hoe deze box in de straat uitpakt!

Er hoeft geen vertraging tussen de cakes te zitten. Dit is in het ract nergens omschreven. Wel dient het lont een vertraging te hebben. Maar er staat nergens dat er niet overlappend aangesloten mag worden. Komt in mijn ogen de veiligheid ook alleen maar ten goede. Want de gewone consument kan dan niet aandenken dat de box al klaar is oid.

Klopt. Het is volgens mij meer van.. Hoeveel energie wilt de importeur/ fabriek er in steken? (Overlappend)doorlonten kan op meerdere manieren. Geef mij maar een systeem waarin het gewoon in 1 contant tempo doorloopt dan hebben we eindelijk weer een beetje het gevoel wat groots in handen te hebben net als in de tijd van de 100sh VT blokken van Bonbridge. De kwaliteit van toen word nu per schot wel evenaard, alleen het wisselvallende tempo maakt het 't altijd weer net niet af.

Mooi maar 149 euris ik betaal er de helft voor

Leuk is dat altijd he bij Ano? Mega duur altijd bij hun (boven adviesprijs soms) en wij maar de helft betalen :).

Wel zielig voor alle 'normale' omstanders die denken een goede deal te hebben met '15% korting'.

Maarja, die demo moet ergens van betaald worden toch :)?

Leuk is dat altijd he bij Ano? Mega duur altijd bij hun (boven adviesprijs soms) en wij maar de helft betalen :).

Wel zielig voor alle 'normale' omstanders die denken een goede deal te hebben met '15% korting'.

Maarja, die demo moet ergens van betaald worden toch :)?

Je mag ook nog 35% gratis vuurwerk uitzoeken he.
Desondanks slaan sommige prijzen inderdaad nergens op.

Back
Bovenaan