Ghost Protocol

FireDragon

VWC lid
Artikelnummer: 768
Artikelnaam: Ghost Protocol
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: NIEUW! Deze 25 shots cake met mega grote gouden palmen en groene parels overtreft alles! Een waar spektakel!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 8 stuks
Richtprijs: 29,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

768_ghost_protocol_heavy_legend_cake_rubro_vuurwer  k.jpg

Demofilm 2015:

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ahaa een begin... Interessant! iets om naar uit te kijken. Nu nog een filmpje en een leuke freak korting:D:p en het is compleet.

Groet.

Leuke cake, grote uitwerkingen, felle groene tips, harde burst en ook nog eens een lekker tempo wat er in zit, is zeker de overweging waard om hem te kopen dit jaar !!

Heerlijke cake! Wat een klappen en grote boeketten. En dan is de actie vanafprijs van EUR 19,99 die op de schietlijst stond vermeld nog niet eens genoemd...

Schitterende cake zeg en de groene tips zie ik als zeer mooie aanvulling met grote boeketten en zoals ik lees een goeie burst. Ik ben om en zie m graag bij mij in de straat...

Prima cake, met redelijke grote effecten en de burst was ook wel goed! VOor 19,95 zoals vermeld op de schietlijst zeker een aanrader.

Weer een top bak! Net zoals alle andere producten natuurlijk uit deze lijn. Hoop dat ze deze dit jaar bij riezebos verkopen (hint, hint, hint:D:p)

Dit was inderdaad wel een toppertje hoor. Zoals iedereen al zegt, de groene tips waren erg mooi. Al had een andere kleur er van mij bij gemogen, voor deze prijs is het zeker een goede cake.

Ik vind hem een beetje eentonig. Zoals Wesley ook al zegt hadden er wat meer kleuren in gemogen. Maar al met al voor die prijs een prima bak!

Mooi met dat groen, hopelijk wordt dit een beetje de cake die Toxic eigenlijk had moeten zijn.

Back
Bovenaan